-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oma9k7$876$1@dont-email.me> <cmmxh56rb1pu.1eodiilm6is07$.dlg@40tude.net>
<omabmh$fel$1@dont-email.me> <omad34$v2g$1@node2.news.atman.pl>
<r1lnah9i0n6m$.sdb3rvfgczo2$.dlg@40tude.net>
<omblg9$2sv$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
In-Reply-To: <9...@g...com>
Subject: Re: czy leci z nami pilot?
Date: Tue, 8 Aug 2017 11:35:37 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <598985e9$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.148.250
X-Trace: 1502184937 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5159 83.30.148.250:53555
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1641555403
X-Received-Bytes: 2076
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612356
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
>Analiza fachowców pokazała słabość konstrukcji Airbusa względem
>Boeninga czyli brak mechanicznego sprzężenia sterów.
>W uproszczeniu PN skręcał w prawo a PNF w lewo co plus słabe
>wyszkolenie skończyło się katastrofą.
Jakby stery byly sprzezone, to i Boeing by spadl, gdyby w rozne strony
skrecali.
Tylko moze byloby latwiej zauwazyc ze sie niechcaco ster wciska.
Tak nawiasem mowiac - narzekaja na to elektryczne sterowanie, a
przeciez te duze samoloty tez nie maja recznego sterowania, tylko
jakis wzmacniacz po drodze.
No ale moze to prosty serwomechanizm i nie odbija mu jak w Airbusie
:-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.17 11:56 J.F.
- 08.08.17 13:11 Pawel \"O'Pajak\
- 08.08.17 13:51 J.F.
- 08.08.17 15:07 J.F.
- 08.08.17 19:26 Mateusz Bogusz
- 08.08.17 19:44 Pszemol
- 08.08.17 21:08 m4rkiz
- 08.08.17 21:28 J.F.
- 08.08.17 21:52 __Maciek
- 08.08.17 23:08 Tomasz Pyra
- 08.08.17 23:41 Pszemol
- 09.08.17 13:10 Sebastian Biały
- 09.08.17 15:46 __Maciek
- 09.08.17 22:46 Tomasz Pyra
- 10.08.17 11:16 Pawel \"O'Pajak\
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=