    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy youtube obchodzi wam adblocka?
    Date: Wed, 24 Jan 2024 18:57:13 GMT

    in <news:uork1i$67i$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Mi działają, a u syna już nie. Ta sama przeglądarka. Może
    > wprowadzają systematycznie, coby raban się nie podniósł.

    Mam 5 telefonów. Z tego 2 strzegę jak oka w głowie bo blokują reklamy.
    Nie dopuszczam do żadnych aktualizacji androida.

    Na 1 rok 2017 jest Android 7.0 i stary Vivaldi. Pokazuje tylko pierwsze
    dwie reklamy po włączeniu przeglądarki i cały dzień blokuje reklamy
    dopóki Vivaldi jest otwarty. Ale już mu bateria siada.

    Na nr2 rok 2020 jest Android 10 i nienajnowszy Vivaldi oraz zawsze
    aktualny Firefox. Na obu przeglądarkach reklamy na YouTube nie są
    blokowane od nowego roku.

    A co z tym oknem bez guzika SKIP in 5 sec? Spotkaliście się z nim?
    Czy może tylko mi guzik nie mieści się na ekranie?

    Czy może Youtube wprowadziło takie ulepszenie, że nie da się tego
    pominąć. Słuchanie naciągacza na piramidę przez 24 minuty to lekka
    przesada.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego