  • Data: 2014-10-14 19:42:08
    Temat: Re: czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-14 o 14:31, snoopek pisze:

    > Co najmniej 70 kilometrów ,jakoś nie widzi mi się to żebym jechał tyle
    > km tylko po to żeby sprawdzic, specjalnie wybierac kase z banku żaby dac
    > w zastaw sprzedającemu i nie potrzebnie zawracać mu głowe.
    > oczekuję na odpowiedź od kogoś podobnego wzrostu co mój
    > lub kogoś kto miał do czynienia z tym motocyklem

    Tak się nie da. Niestety sam musisz usiąść na motocyklu. Wzrost to nie
    wszystko są różne proporcje długości nóg, rąk do wzrostu. Opinia innych
    jest mało znacząca.

    Jeśli Ci to coś pomoże to np. siedziałem na motocyklu który niegdyś
    bardzo mi się wizualnie podobał: XJR1300 ale był dla mnie za długi, mam
    180 cm wzrostu. Dla Ciebie może będzie w sam raz. Inny motocykl dla mnie
    za duży to Suzuki DL1000.

    --
    pozdrawiam
    Piotr