  • Data: 2011-04-29 11:49:19
    Temat: Re: czym wiercicie PCB + płytka metodą fotochemiczną
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wrocDOTpl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 23:51, Jacek Radzikowski pisze:

    > Czym się różni od proxxonowego?

    Dużo bardziej "gładkie" prowadzenie przy ruchu roboczym, ten nowy jest
    zgrzytliwy w porównaniu ze starym. A przede wszystkim inny sposób
    mocowania wiertarki, na dwa uchwyty z małymi pokrętkami. Skutkuje to
    brakiem tej kretyńskiej przetyczki która zsuwa się na wiercony przedmiot
    skutecznie uniemożliwiając precyzyjną obróbkę. Chyba ją w końcu odetnę i
    zamontuję tam jakąś małą gałeczkę. Tyle, że taka zabawa jest
    akceptowalna w przypadku chińskiego badziewia za dwie dychy, a nie
    sprzętu podobno porządnej firmy.
    Ponadto konstrukcja mojego "dziadka" umożliwia dużo wygodniejsze
    obserwowanie obrabianego przedmiotu.

    > W piłce czy w wiertarce?

    W starej piłce Minicrafta, wyglądającej na pierwowzór tego, co widać w
    następnym poście.
    Tarcza diamentowa mi przypalała, ponadto cięło się bardzo powoli. Frez,
    choć pracuje w całkiem innych warunkach, niż te, do jakich jest
    przewidziany, spisuje się znakomicie.
    Fakt, pyli.

    Pozdrawiam,
    Paweł