    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: dlaczego pendrajwy padaja
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 14 Jan 2022 10:31:41 +0100

    On Fri, 14 Jan 2022 03:18:04 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:srq1mj$dk8$1@dont-email.me>
    >
    > to od 2014r
    >
    > niektóre dałem ludziom (cioci Grażynce) z ich zdjęciami
    > a potem nażarłem się wstydu że się zepsuły.

    Ale w ogole nie bylo na nich zdjec, czy ciocia raz zobaczyla, a potem
    sie zepsul?

    Ogolnie - byla masa pamieci (pendrive i karty) o oszukanej pojemnosci.
    Np 32GB, a naprawde 8GB. Pamiec dziala do momentu zapisu 8GB, potem
    jest blad.

    Ale jesli kupowales markowe i dobrego zrodla, to nie ten przypadek.

    J.