  • Data: 2009-07-22 14:39:07
    Temat: Re: dziwny uklad
    Od: "Marek S" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to se da :)
    wiec to ma zwierać układ pomiarowy czyli zwieranie jest odrębne od zasilania
    jedynie jest wspólna masa :)
    no i tak to ma działać jak poniżej ze zasilające 12 V ma sterować zwieraniem
    zupełnie czegoś innego:) Nigdzie nie pisałem ze to ma zwierać 12 V . Ma
    zwierać jak nie ma 12 V a jak jest rozewrzeć
    Wiec zadymy nie będzie :)

    > No i tu pojawia mi się pewna sprzeczność.
    > 1) Stan początkowy: jest zasilanie 12V => magiczna kostka ma "styki"
    > rozwarte.
    > 2) wyłączamy zasilanie 12V => magiczna kostka zwiera "styki" na 5min.
    > 3) włączamy ponownie zasilanie 12V przed upływem 5min => coś się dymi,
    > albo magiczna kostka robiąca zwarcie, albo źródło zasilania.
    to sa oddzielne obwody :)