    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e-toll
    Date: Thu, 10 Nov 2022 14:56:08 +0100

    On Thu, 10 Nov 2022 14:10:14 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    loteria-z-e-toll-em-nie-zawsze-zaplacisz-mandat,nId,
    6402657#crp_state=1

    > Ja pierwszy raz wjechałem normalnie - do tej pory w googlu w strykowie
    > stoi punkt poboru opłat - jak już dojechałem do bramki to przecież cofać
    > nie będę ani apki prowadząc nie będę szukał. Zjechałem i tak pierwszym
    > zjazdem. Przy zjeździe również żadnych informacji co zrobić. Zapłaciłem
    > te 1.10 po czterech dniach (wpisałem datę dzień później). Nie sądzę,
    > żeby coś przyszło, ale jakby to będę się odwoływał.

    Ogolnie to chyba miales szczecie. Te komputery sa bezduszne - masz
    miec bilet na przejazd, dzien pozniej ich nie interesuje.
    Po prostu Cie nie wylapały.

    Jak ktos czesciej jezdzi, to tez moglby byc problem co zaplacil -
    np przejechal w tydzien 5x, a bilety mial tylko 4 :-)

    > Żadnych widocznych
    > oznaczeń że nie można już biletu na bramce kupić nie było.

    Bramki podpadają teraz pod KAS - a ich to tradycyjnie nie interesuje -
    podatnik ma przepisy znac :-)

    > Idea nie jest zła, ale jak się coś zmienia, to wypadałoby dużą tablicę
    > "nie ma możliwości kupienia biletu na bramce - zjedź w prawo na plac
    > zaraz za bramkami i tam kup" postawić.

    Wlasnie prowadze korespondencje - wolno to idzie, ale wiesz jak
    sprawiedliwosc w Polsce dziala (a i w UE niewiele lepiej :-)

    Szczątkowa informacja wczesniej była. Bardzo szczątkowa.
    Jak ktos rzadko jezdzi, to mogl przegapic.
    W dniu zmiany, tzn skasowania ViaToll, bo jeszcze nie e-toll,
    pojawila sie kolejna na bramkach - w bład wprowadzająca.
    "zaplac przy wyjezdzie" - tylko nie napisali, ze za caly platny
    odcinek.

    Teraz to w sumie żałować mozna zagranicznych kierowcow, no i swiezych
    krajowych - jedzie taki pierwszy raz, zasad nie zna, bramki jakies
    ciagle są, pieniedzy nie pobierają - to chyba darmo?

    Ta opozniona platnosc jest tez dobra na nieznane odcinki - skad mam
    wiedziec jakimi bramkami wjade i wyjade?
    Ale jak widac nie mozna dac sie zlapac.

    Tzn niby jest ten pelny e-Toll i inne apki - nie trzeba sie
    interesowac nazwami wezlow.
    A złe działanie apek bierze KAS na siebie ? :-)

    J.