    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e-toll
    Date: Thu, 10 Nov 2022 15:06:52 +0100

    W dniu 10.11.2022 o 14:56, J.F pisze:

    > Ogolnie to chyba miales szczecie. Te komputery sa bezduszne - masz
    > miec bilet na przejazd, dzien pozniej ich nie interesuje.
    > Po prostu Cie nie wylapały.
    > Jak ktos czesciej jezdzi, to tez moglby byc problem co zaplacil -
    > np przejechal w tydzien 5x, a bilety mial tylko 4 :-)

    Może mają limit ustawiony jakiś na kwotę. Zresztą jeszcze trzy lata mają.

    > Bramki podpadają teraz pod KAS - a ich to tradycyjnie nie interesuje -
    > podatnik ma przepisy znac :-)

    No wiem. Piszę tylko jak być powinno.

    > Wlasnie prowadze korespondencje - wolno to idzie, ale wiesz jak
    > sprawiedliwosc w Polsce dziala (a i w UE niewiele lepiej :-)

    Z kim? Nie zapłaciłeś?

    > Szczątkowa informacja wczesniej była. Bardzo szczątkowa.

    Jak dla mnie to było tylko że autostrada płatna. Płatna była "od
    zawsze". Tylko do końca 2021 to prostu kupowałeś bilet na bramkach.
    Podjeżdzam zonk - biletu nie ma. Trudno jadę - wyjaśnie potem. Przy
    zjeździe też nic i nikogo. Przypomniałem sobie o sprawie jak wróciłem po
    weekendzie to zapłaciłem im te 1.10 żeby wyrazić "czynny żal" tylko że
    to było już dzień za późno.

    > Teraz to w sumie żałować mozna zagranicznych kierowcow, no i swiezych
    > krajowych - jedzie taki pierwszy raz, zasad nie zna, bramki jakies
    > ciagle są, pieniedzy nie pobierają - to chyba darmo?

    No dokładnie... Tym bardziej że odcinek A2 o stykowa do zgierza w
    remoncie, więc może wspaniałomyślnie za jeden pas nie pobierają?

    > Ta opozniona platnosc jest tez dobra na nieznane odcinki - skad mam
    > wiedziec jakimi bramkami wjade i wyjade?
    > Ale jak widac nie mozna dac sie zlapac.

    Jak dla mnie powinna być przy zjeździe - chyba że się boją że im ludzie
    będą jakimiś zjazdami technicznymi uciekać (tak jest na niepłatnych, że
    miejscowi mopami wjeżdzają - jak kupiłem samochód to mi powiedzieli,
    żebym sobie normalnie przez bramę techniczną na mop wjechał, tylko
    zamknąć za sobą bo jak nie to ktoś obsługa "karną kłódkę" na jeden dzień
    zakłada;)

    > A złe działanie apek bierze KAS na siebie ? :-)

    Nie sondze:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!