    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e-toll
    Date: Thu, 10 Nov 2022 15:53:50 +0100

    On Thu, 10 Nov 2022 15:06:52 +0100, Shrek wrote:

    > Może mają limit ustawiony jakiś na kwotę.

    troche watpie.

    >Zresztą jeszcze trzy lata mają.

    O, to moze byc to :-)

    > Z kim? Nie zapłaciłeś?

    Odpowiedzialo "Centrum Obsługi Klienta e-TOLL"

    > Jak dla mnie to było tylko że autostrada płatna. Płatna była "od
    > zawsze". Tylko do końca 2021 to prostu kupowałeś bilet na bramkach.
    > Podjeżdzam zonk - biletu nie ma.

    U mnie troche inaczej - bramek na wroclawskich Bielanach od ch*.

    Dwie prawe "zarezerwowane dla Viatoll".
    Tylko ktos odkryl, ze zwykli tam tez mogą przejachac.
    Wciskalo sie przycisk, zabieralo bilet, i dalej normalnie.

    Jak te "zwykle bramki" byly z dlugą kolejką, a te od Viatoll puste -
    to sam tak przejezdzalem.
    No kiedys w okresie likwidacji viatoll przycisk zastalem zaklejony.
    I karteczka "zaplacic mozna u inkasenta na wyjezdzie".
    No i zaplacilem - 16 zl za calą autostradę, a nie 4zl ktore sie nalezą
    do Brzegu. Poczulem sie oszukany i okradziony :-)

    Gdzies tam sie pojawiala informacja, ze prawy pas jest dla e-toll.
    Ale ja wjechalem drugim od prawej.
    A informacja, ktore bramki sa dla e-toll, nigdy nie byla wyrazna.

    > No dokładnie... Tym bardziej że odcinek A2 o stykowa do zgierza w
    > remoncie, więc może wspaniałomyślnie za jeden pas nie pobierają?

    W cuda nie wierze :-)

    > Jak dla mnie powinna być przy zjeździe - chyba że się boją że im ludzie
    > będą jakimiś zjazdami technicznymi uciekać (tak jest na niepłatnych, że
    > miejscowi mopami wjeżdzają - jak kupiłem samochód to mi powiedzieli,
    > żebym sobie normalnie przez bramę techniczną na mop wjechał, tylko
    > zamknąć za sobą bo jak nie to ktoś obsługa "karną kłódkę" na jeden dzień
    > zakłada;)

    Z tymi MOPami to chyba nie wszedzie i nie zawsze.
    No ale system ma byc bezobslugowy, bezszlabanowy (i slusznie), musza
    jakos inaczej lapac przejezdzajacych.
    I nie wiem czy taki mop zadziala.

    Jak cie gdzies na bramce kamera zlapie ... to choc trasy nie znaja,
    to biletu nie masz :-)
    Musialbys przez MOP wjechac, i przez MOP wyjechac, a i to nie wiadomo,
    czy nie ma jakis kamer po drodze.

    > Nie sondze:P

    To jak polemizowac/sprawdzac e-Toll ?

    J.