    Date: Sat, 12 Nov 2022 15:26:31 +0100
    Subject: Re: e-toll
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <tkit7m$kle$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkl6gu$pj$1@news.icm.edu.pl>
    <tkl7ss$bnv$3$Shrek@news.chmurka.net> <tkl869$pj$4@news.icm.edu.pl>
    <tkl95v$hab$1$Shrek@news.chmurka.net> <tklk7d$pe9$1@news.icm.edu.pl>
    <tkllbv$pid$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636e6648$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkm2gb$2ko$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <636e945e$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkm4t0$2kp$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636ebe33$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkmff8$6ak$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636ecc58$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <tkni9u$u74$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <636f4f15$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <tknkd8$u74$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <636f70c1$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    <tko6b4$ft4$1$Shrek@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-12 o 14:16, Shrek pisze:

    > No właśnie problem w tym, że nie ma żadnych ikonek. Wcześniej przez lata
    > podjeżdzłeś wciskałeś przycisk i dostawałeś bilet. Teraz przycisk nie
    > działa i tyle informacji. Tu nawet nie ma problemu że nie ma czytelnej
    > informacji - nie ma żadnej (oprócz znaku płatna, który był "od zawsze").

    Osoba średnio zorientowana musiała usłyszeć gdziekolwiek -
    w radiu, przeczytać w gazecie czy na portalu, że coś tam się zmieni
    i nie będzie można wciskać przycisku i jechać i płacić przy wyjeździe.
    Więc w tym wypadku nieznajomość prawa szkodzi.
    Można potem jak JF się procesować, że oznakowanie czy informacja do d...
    i ewentualnie wywalczyć jakiś zwrot albo jak wyszło tak, że się nie
    zapłaciło
    to jakiś wydłużony termin uregulowania tego - jak ktoś ma czas i ochotę.

    Jak jechałem pierwszy raz po nowemu to na jeden odcinek kupiłem sobie
    wcześniej bilet a na drugim myślałem, że aplikacją zapłacę,
    ale nie otworzyło mi szlabanu, bo nikt mnie nie poinformował,
    że trzeba zaznaczyć autostradę, z której będę korzystał
    i może jeszcze uruchomić aplikację w czasie przejazdu
    Więc jak się za mną zrobił korek to obsługa sama przybiegła
    rozwiązać problem.