  • Data: 2022-11-13 13:31:23
    Temat: Re: e-toll
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2022 o 09:37, cef pisze:

    > Ale w zmianie sposobu pobierania opłat chodziło właśnie o to, żeby
    > wyeliminować kasy tam, bo kasa generuje kolejki.

    No ale kasa na miejscu ma być dla tych co nie ogarneli przez internet.
    Czyli jak twierdzisz pojedynczych przypadków.

    > Na bramce tylko z odczytem tablic to nawet ze szlabanem możesz
    > pojechać 60km/h. Więc jak postawisz cokolwiek co wymaga zastanawiania  się
    > przez kierowcę a potem zjechania, żeby zapłacić - nawet na placyku z
    > boku, to korek masz gwarantowany.

    Bez przesady. Większy masz z tych co się zatrzymali i chcieli przycisk
    wciskać. A ci co nie ogarnęli właśnie tak zrobili.

    > Mnie też zaskoczyło, że nie mogę kupić biletu na cały odcinek.
    > Ale przynajmniej wiem, że jak mam w planie jakiś odcinek w PL przejechać,
    > to warto sprawdzić przed podróżą czy nie zmienił się właściciel
    > i ten nowy nie pobiera np w naturze na bramce.
    > W Polsce, zeby nie być wydymanym, to musisz być na bieżąco z wieloma
    > tematami.
    > Nie można tak beztrosko sobie gdzieś pojechać.

    No to wychodzi na to że nie jestem nieogar a po porostu żyję w
    nieogarniętym kraju.

    > Jak jest pełna elektroniczna obsługa to jak mam być oznaczone na drodze?

    Normalnie - napisem, piktogramem, transparentami, reklamami na
    bilbordach, znakami dymnymi. Jak bym piktogramem, ale ponoć nie wszyscy
    kapują. Są też te tablice co można napisy wyświetlać. No ale najprościej
    nic nie robić i udawać że problemem są kierowcy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!