  • Data: 2009-02-26 22:04:16
    Temat: Re: eagle move
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Jurkiewicz wrote:
    > To poniższe się odnosi do wersji '99, na której zakończyłem współpracę.

    To bylo 10 lat temu jak nazwa wskazuje ;-)

    [cut braki Protela]

    Zaczalem se komentowac linia po lini - bez sensu bo wszystkie punkty
    spelnione ;-)

    > Czego mi brakuje:
    >
    > - brak prowadzenia z góry narzuconych szerokości ścieżek (podobno robi to
    > autorouter)

    Robi.

    > - drc online

    Jest.

    > - edycji padów online

    Jest

    > - brak toola do pomiarów

    Jest

    > - brak dopasowania długości ścieżek (nie wiem czy Protel ma)

    Jest.

    > W każdym razie jak musiałem się na chwilę przesiąść z powrotem to mnie
    > trzepało... jest to po prostu kwestia przyzwyczajenia do danego narzędzia.

    W duzym stopniu. Ja nie moglem sie przestawic na Orcada. Ludziska sie
    klnac po polsku nauczyli ;-)

    > Byłem niedawno na prezentacji Cadstara...

    Fajny program. Chyba pierwszy co umozliwial projektowanie w 3D juz kilka
    lat temu. Widzialem 'cuda' robione tym programem przez pewna firme
    (rozne zasilacze). Niesamowite to bylo, po prostu kopara mi opadla.

    > Pytanie było od razu, jaki
    > program pan używa, jak padło Eagle to na twarzy pojawił się ironiczny
    > uśmiech... Gościu zaczął prezentację i podniecał takimi bajerami jak
    > dosuwanie ścieżek... a jak się zapytałem jak się ustawia grid, żeby nie
    > było takiego syfu jaki po tym powstał to zrobił wielkie oczy, w których
    > widziałem pytanie 'o co mu k.. chodzi'.

    Bo to sprzedawca pewnie byl, a nie ktos kto to uzywa.

    > Powiem tak, pojeździłem już trochę po klientach i widziałem, że wiele
    > firm pracuje na piratach, najlepsze jest to, że dla nich taki zakup
    > programu wcale nie jest dramatem. Chodzi o to, że wolą pirackiego
    > Protela, niż legalnego Eagle bo nie chce im się uczyć.

    Bo w PL nie ma jeszcze potrzeby posiadania legalnego. Z drugiej strony
    dlatego ceny w PL sa (no, byly) konkurencyjne - nikt nie wliczal
    amortyzacji softu bo go nie ma ;-)

    > Odświeżam pamięć i coś mi się takiego przypomina, przy czym tak czy
    > inaczej równie często się wywalał generalnie.

    Teraz sie wywali 2-3 razy na tydzien (jak pracuje caly dzien), ale mocno
    poprawili 'wstawanie' - nic sie nie dzieje. Stary Protel jak lecial, to
    z 'hukiem' i restartem kompa.

    --
    Jerry1111