  • 1. Data: 2009-02-22 20:31:13
    Temat: eagle move
    Od: "necrop" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    W jaki sposób w Eagle przemieścić wszystko (elementy , ścieżki itp.) o dana
    wartość numeryczna w x i y ?

  • 2. Data: 2009-02-22 21:40:29
    Temat: Re: eagle move
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 21:31:13 +0100, necrop napisał(a):

    > Witam
    > W jaki sposób w Eagle przemieścić wszystko (elementy , ścieżki itp.) o dana
    > wartość numeryczna w x i y ?

    Zaznaczasz wszystko, wybierasz move, klik prawym i move: group. Wystarczy
    patrzec na wspolrzedne z ktorych zaczynalismy i mozna sobie normalnie
    myszka przeniesc o wartosc numeryczna w x,y :).

    m.

  • 3. Data: 2009-02-22 21:56:56
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 22.02.09 (niedziela), 'necrop' napisał(a):

    > W jaki sposób w Eagle przemieścić wszystko (elementy , ścieżki itp.) o dana
    > wartość numeryczna w x i y ?

    Zaznaczasz wszystko i komenda:
    move (> x y)
    gdzie x, y to przesunięcie od początku układu współrzędnych z jakim
    chwytasz zaznaczenie (np. move (> -100 -100)). Teraz wystarczy przesunąć to
    ręcznie z powrotem do originu. Wartości wg wybranych jednostek, działa
    przyciąganie do siatki.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2009-02-22 22:59:18
    Od: "necrop" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > chwytasz zaznaczenie (np. move (> -100 -100)). Teraz wystarczy przesunąć
    > ręcznie z powrotem do originu. Wartości wg wybranych jednostek, działa

    Dziękuję za odpowiedz działa wyśmienicie.
    Jeszcze jedno małe pytanko.
    Chciałbym odczytać współrzędne Pads. Niestety jakoś to nie odziała. Da sie
    odczytać współrzędne Vias i innych natomiast gdy najadę na Pads to nie mogę
    tego ani zaznaczyć, przesunąć ,odczytać za pomocą Info. Co robię nie tak ?

  • 5. Data: 2009-02-23 07:42:22
    Od: PH <s...@w...pl>

    necrop pisze:

> [...]
    > tego ani zaznaczyć, przesunąć ,odczytać za pomocą Info. Co robię nie tak ?

    Bo pady należą do elementu. Możesz odczytać jedynie współrzędne krzyżyka
    na elemencie (origin).
    Droga trochę na około, to ustawić współrzędne lokalne na originie, i
    wtedy zobaczyć gdzie jest pad.

    --
    PH

  • 6. Data: 2009-02-23 23:09:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    PH pisze:

    > Bo pady należą do elementu. Możesz odczytać jedynie współrzędne krzyżyka
    > na elemencie (origin).
    > Droga trochę na około, to ustawić współrzędne lokalne na originie, i
    > wtedy zobaczyć gdzie jest pad.

    Jakaś kiszka ten Eagle. W każdym Protelu (w ciągu ostatnich 10 lat) da
    się odczytać informacje o padzie należącym do elementu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-02-24 20:22:08
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Adam Dybkowski wrote:
    > Jakaś kiszka ten Eagle. W każdym Protelu (w ciągu ostatnich 10 lat) da
    > się odczytać informacje o padzie należącym do elementu.

    Ostatnich 15. AFAIR w 2.6 tez sie dalo.

    --
    Jerry1111

  • 8. Data: 2009-02-24 21:12:20
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jerry1111 pisze:

    > Ostatnich 15. AFAIR w 2.6 tez sie dalo.

    Możliwe, wtedy jeszcze nie używałem Protela.
    Patrząc obiektywnie, to dziwne, że Eagle nie ma takiej funkcji. Taki
    problem zrobić? Czy żaden użytkownik (z tych płacących) o to nie prosił?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2009-02-25 10:17:41
    Od: PH <s...@w...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Możliwe, wtedy jeszcze nie używałem Protela.
    > Patrząc obiektywnie, to dziwne, że Eagle nie ma takiej funkcji. Taki
    > problem zrobić? Czy żaden użytkownik (z tych płacących) o to nie prosił?

    Hmm a po co Ci w ogóle taka informacja? Ja co prawda wielu płytek nie
    zrobiłem, ale jakoś takiej funkcjonalności nie potrzebowałem.

    --
    PH

  • 10. Data: 2009-02-25 14:46:12
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    Adam Dybkowski wrote:
    > Jakaś kiszka ten Eagle. W każdym Protelu (w ciągu ostatnich 10 lat) da
    > się odczytać informacje o padzie należącym do elementu.

    Eagle ma po prostu inną filozofię pracy na dodatek diametralnie różną
    od Protela. Sam się przesiadałem właśnie w tym kierunku to było na
    początku ciężko. Oczywiście, że ma dużo braków i niedociągnięć ale
    ma też sporo rzeczy, których nie uświadczysz w Protelu.

    No i kto używa legalnie kupionego Protela... za to Eagle'a możesz
    mieć bez stresu i do kiszki się przyzwyczaić ;)

    Pozdrawiam,
    AJ

    --
    Adam Jurkiewicz