  • Data: 2019-11-18 10:58:39
    Temat: Re: elektronika
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Z punktu widzenia korporacji lepiej gościa prewencyjnie zwolnić, zawsze
    > będzie "zamieszany w kradzież zegarka".

    To prawda. Zastanawiam się, czy kiedyś to szaleństwo się odwróci.
    Z drugiej strony, zawsze można *próbować* iść do sądu, i niech druga
    strona wtedy udowadnia, że były podstawy.

    Nie żebym specjalnie wierzył, że sądy i sprawiedliwość mają ze sobą wiele
    wspólnego.

    > To jest jak ze słynną jednodolarową aukcją z Teorii Gier: jedyny sposób,
    > by wygrać, to nie przystąpić do gry.

    IMO nie do końca. W jednodolarowej aukcji nie da się wygrać, bo żadnemu
    graczowi, jeśli już przystąpił do gry, nie opłaca się jej przerwać. W
    relacjach damsko-męskich... ja nie jestem aż takim pesymistą, ale to
    prawda, że unikam przebywania z kobietami z firmy sam na sam (np. w
    windzie, czy w kuchni, gdy drzwi są zamknięte). Nie znam ich na tyle żeby
    wiedzieć, co może strzelić im do głowy.

    > Co nie jest takie bardzo trudne, na świecie jest jakieś 3.8 miliarda
    > kobiet (i rośnie). W tym jakieś 4 tysiące "tych jednych na milion".

    To prawda. Też trzymam się z dala od koleżanek z pracy. Nie przez ryzyko
    jakichś dziwnych oskarżeń tylko dlatego, że to się po prostu ze sobą nie
    miesza, nie współgra i nie współistnieje.

    Z drugiej strony do niedawna pracowało tu pewne małżeństwo, ale oni byli
    wiele lat po ślubie i jedna z osób ściągnęła do pracy drugą, więc to co
    innego.