  • 1. Data: 2023-02-13 12:08:50
    Temat: elektryczna przyszlosc
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=q26Hukj0kwo

    marketowe ladowarki wyłączyli ...

    J.

  • 2. Data: 2023-02-13 12:18:28
    Temat: Re: elektryczna przyszlosc
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-02-2023 o 12:08, J.F pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=q26Hukj0kwo
    >
    > marketowe ladowarki wyłączyli ...

    Ale że co, stacje benzynowe nie wymagają serwisowania i ponoszenia
    kosztów, czy co chciałeś napisać?

  • 3. Data: 2023-02-13 12:59:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 12:18:28 +0100, Cavallino wrote:

    > Ale że co, stacje benzynowe nie wymagają serwisowania i ponoszenia
    > kosztów, czy co chciałeś napisać?

    Że w Ruislip jest ze 20 ładowarek na parkingach pod ASDA i LIDL,
    i wszyskie nieczynne. Tyle chcialem napisac.

    Znak czasów czy prąd za drogi ?
    Jesli tylko prąd, to może przerobią na płatne ...

    J.

  • 4. Data: 2023-02-13 13:20:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-02-2023 o 12:59, J.F pisze:

    > Że w Ruislip jest ze 20 ładowarek na parkingach pod ASDA i LIDL,
    > i wszyskie nieczynne. Tyle chcialem napisac.

    Przeczytałeś komentarze dlaczego tak jest?
    Czy chciałeś tylko zaipominić hejtem, ale nie wyszło?

  • 5. Data: 2023-02-13 14:32:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 13:20:43 +0100, Cavallino wrote:

    > Przeczytałeś komentarze dlaczego tak jest?

    Komentarze to wyjasnienia czy podejrzenia?

    > Czy chciałeś tylko zaipominić hejtem, ale nie wyszło?

    Ale kiedy będą czynne ?

    J.

  • 6. Data: 2023-02-13 14:42:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-02-2023 o 14:32, J.F pisze:

    > Komentarze to wyjasnienia czy podejrzenia?

    Przeczytaj, zamiast wrzucać gołe libki bez ładu i składu.

    > Ale kiedy będą czynne ?

    Kogo pytasz?
    Nie umiesz znaleźć w necie adresu punktu, który Cię interesuje?

  • 7. Data: 2023-02-13 16:44:45
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Cavallino w

    > Przeczytałeś komentarze dlaczego tak jest?

    Nie stać konia na wklejenie komentarza?

    <CITE>
    I bet they are "broken" because the operators would lose too much money on
    the power.
    </CITE>

    > Czy chciałeś tylko zaipominić hejtem, ale nie wyszło?

    Obu nie wyszedł trolling...
    --
    Tomasz

  • 8. Data: 2023-02-13 17:38:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.02.2023 o 12:18, Cavallino pisze:

    > Ale że co, stacje benzynowe nie wymagają serwisowania i ponoszenia
    > kosztów, czy co chciałeś napisać?

    Jak zamkną dystrybutory lub jakąś stację benzynową, to pierdole tą i
    jadę na inną, nie robię z tego żadnej dramy w internecie. I jakoś nie
    mogę sobie przypomnieć, żeby ktoś inny robił z tego afery.

  • 9. Data: 2023-02-13 18:24:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 17:38:04 +0100, nadir wrote:

    > Jak zamkną dystrybutory lub jakąś stację benzynową, to pierdole tą i
    > jadę na inną, nie robię z tego żadnej dramy w internecie. I jakoś nie
    > mogę sobie przypomnieć, żeby ktoś inny robił z tego afery.

    Będą robil za parę lat, jak już zaczną zamykac masowo :-)

    J.

  • 10. Data: 2023-02-13 19:36:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.02.2023 o 18:24, J.F pisze:

    > Będą robil za parę lat, jak już zaczną zamykac masowo :-)

    Nie sądzę. Dopóki będzie jeszcze przynajmniej 20%-30% samochodów
    spalinowych, a kiedy to nastąpi to ciul wie, to będzie się opłacało
    trzymać dystrybutory, w mniejszej liczbie niż obecnie ale jednak. Tyle
    tylko, że nawet z jednej lub odległej stacji benzynowej można się
    zatankować pod korek, dodatkowo do beczki lub kilku kanistrów i już masz
    paliwa na kolejne setki kilometrów. To nad czym tu biadolić?