  • Data: 2023-03-31 19:19:04
    Temat: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2023 o 18:55, J.F pisze:

    > A przyjechales w sloneczny dzien?
    > Pardon - czy ładowałes w słoneczny dzien ? :-)

    A czy to moje panele? Ładuję kiedy mi się opłaca z gniazdka. Jak goście
    co mają te panele nie ładują to pewnie zużywają. Inaczej by chyba
    ogłaszali się by u nich ładować. I dzięki temu, że zużywają mogę ładować
    kiedy indziej.

    > Widok imponujący. Ekologiczna okolica ... czy to wcale nie jest twoja
    > okolica? :-P

    Tak, cały dzień szukałem osiedla z największą ilością paneli :-)

    > Ale ale - wykres napiecia w sieci masz?
    > Moze tych paneli ciągle sa mało :-)

    Na dwa elektryki na tym osiedlu?

    > To to samo zdjecie.

    Na pierwszym miałeś panele, na tym elektrociepłownie. Możesz sobie
    porównać na ile paneli przypada prąd z węgla.

    > Ja tam widzę na zdjeciu kilka domków z kominami, ale moze nie używają,
    > za to na horyzoncie są dwa duże kominy ... i cos niewyraznego, co mi
    > sie kojarzy z szybem kopalni :-)

    Przecież kopalnie już dawno pozamykali i nikt już nie pali w piecu, może
    taki zakaz nawet jest. Kopci zakład chemiczny nie wiadomo czym.

    > A w okolicy masz ze dwie elektrownie, kilka elektrocieplowni, i pare
    > kopalni wegla :-)

    No właśnie nie. Masz strzałkę na wszystkie elektrociepłownie. Szyb
    możesz sobie pozwiedzać.