  • Data: 2023-03-31 20:40:50
    Temat: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Mar 2023 19:19:04 +0200, io wrote:

    > A czy to moje panele? Ładuję kiedy mi się opłaca z gniazdka. Jak goście
    > co mają te panele nie ładują to pewnie zużywają. Inaczej by chyba
    > ogłaszali się by u nich ładować. I dzięki temu, że zużywają mogę ładować
    > kiedy indziej.

    Mogą pchac do sieci. A ty łądujesz z sieci.

    Napiecie w gniazdku musialbys mierzyc, to moze cos by sie wyjasnilo
    :-)

    > Tak, cały dzień szukałem osiedla z największą ilością paneli :-)

    P.S Ty jestes Konik Bujany, czy tylko z serwera korzystasz ?

    > Na dwa elektryki na tym osiedlu?

    Bedzie wiecej :-(
    Ale tez będą zimy.

    > Na pierwszym miałeś panele, na tym elektrociepłownie. Możesz sobie
    > porównać na ile paneli przypada prąd z węgla.

    Ok, widzę.

    > Przecież kopalnie już dawno pozamykali

    Bo sie wegiel zuzył?

    > i nikt już nie pali w piecu, może
    > taki zakaz nawet jest.

    To czym palą?
    Pompy ciepla wszyscy mają?

    > No właśnie nie. Masz strzałkę na wszystkie elektrociepłownie. Szyb
    > możesz sobie pozwiedzać.

    Jedna taka EC ma moc wiekszą niz wszystkie te panele.

    Ale to chyba nie jest komin EC Siemianowice?

    W okolicy (tak do 15 km) masz jeszcze EC Miechowice, EC Szombierki, EC
    Chorzów, EC Bedzin, EC katowice, EC Dalkia, EC ArcelorMittal ...
    elektrownie Łagisza, elektrownia Chorzów ... czy to to samo co EC?
    I pare MPEC ... Śląsk weglem stoi :-)

    J.