    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Date: Tue, 4 Apr 2023 09:05:43 +0200

    W dniu 03.04.2023 o 19:20, J.F pisze:

    > Jak energii na osiedlu jest nadmiar, to napiecie rosnie ... czasem
    > ponad miare.

    Nie bardzo, falowniki wyłączają się. Pewnie widać w sieci, ale co mi z
    tego jak i tak nie dostanę nagrody za obciążanie jej.

    > JAkos tak sie mowilo, ze nieoplacalnie, ze za głęboko ...

    Tak, a takie same kopalnie w Czechach jakoś opłacają się.

    > Ciepla zima :-)
    >
    > Gaz ma charakterystyczne przyłącza, ale niekoniecznie do grzania.
    >
    > Moze po prostu przespaceruj sie i popytaj ...

    Wyślę giermka o ile zechce zostać moim giermkiem :-)

    > To inne bylyby dalej. A tak, to to jest dalszy, a EC siemianowice masz
    > blizej.

    Nic w każdym razie nie kopci. Kopcić mogłoby z domków na dole, ale jakoś
    nie kopci.

    > Az tak sie nie znam - powtarzam za google.

    Słaby ten gugiel.

    > EC powinny byc blisko odbiorcy, bo straty ciepla rosną.
    >
    > A na Śląsku nie było problemu z węglem ani dowozem :-)

    Teraz gazowe się zdarzają. I ludzie plują sobie w brodę.

    > EC Żerań, EC Siekierki, EC Wrocław ...

    > Kominy sie rzucały, ale na Slasku kominow pełno :-)

    Prawdziwe kominy to w Jaworznie, tam gdzie te samochody z Gór Izerskich
    będą produkowane :-)