    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: etoll po czesku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 29 Nov 2021 06:05:12 +0100

    Dnia Sun, 28 Nov 2021 22:35:07 +0100, Irek.N. napisał(a):

    > U nas jest tak, że odcięło mi autostrady płatne. Nie mam najmniejszego
    > zamiaru instalować cokolwiek na telefonie, więc czekam grzecznie na
    > możliwość kupienia biletu na stacji.

    Nie wiem czy sie doczekasz.

    Niby powinna byc od dawna, a tu grudzien za dwa dni, a lista partnerow
    pusta.
    Ma byc tez e-bilet w apce na telefonie, ale apki ciagle nie ma ..

    > ps. a już się wydawało, że Autopay będzie rozwiązaniem :(

    I jest, bo etoll to tylko na dwoch odcinkach.

    > ps2. co za idioci to wymyślili. Co ze starszymi osobami nie mającymi
    > możliwości uczestnictwa w tym "sieciowym szaleństwie"?

    A niech jedzie krajówką obok, 70km/h, bezpiecznie :-)

    Gorzej, jak im kiedys serwer padnie, router jakis, czy klientowi
    internet w telefonie ...

    J.