  • Data: 2021-11-30 21:06:28
    Temat: Re: etoll po czesku
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Różni się właśnie tym, ze musisz TYLKO włączyć aplikację.
    > W e-tollu musisz jeszcze ręcznie potwierdzić że wjeżdżasz na autostradę
    > i że z niej zjeżdżasz.

    Nie różni się tym, że musisz mieć cały czas włączony telefon z GPS-em i
    siecią.

    > No i e-toll wymaga przedpłaty, a autopay kasuje Cię z dołu (czyli post
    > factum), np. przez obciążenie karty.

    Ale to bez znaczenia przecież, nikt tam grubej kasy trzymał nie będzie.

    > No jak nie ma?
    > Plan jest taki, że właśnie tak to ma działać.
    > W autopayu również (jako dodatkowa opcja, niezależna od automatycznego
    > poboru).

    No to ja poproszę bilet, ale nie z aplikacji, tylko tak po prostu, z
    kompa lub budki.
    "Kiedy będzie można? Że co proszę... za 4 miesiące?" ;)

    > Oczywiście w państwie pis żadne plan nie może być przygotowany na czas,
    > więc obstawiam że już od jutra taka opcja będzie TYLKO w autopay.
    > A stacje benzynowe dostaną takie możliwości kiedyś później.
    > Nie wiem jak zakupem przez jakąś stronę, pewnie też nie zdążą przygotować.

    Coś kombinują z Yanosikiem, chyba najbardziej zaawansowani są właśnie z
    tą aplikacją. Kłopot w tym, że Yanosik też wymaga GPS-a i sieci, więc
    kolejna apka nie dla mnie.
    No chyba że jakaś pudełkowa forma. Musze sprawdzić.

    Miłego.
    Irek.N.