  • Data: 2021-12-01 17:03:12
    Temat: Re: etoll po czesku
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Różni się.
    > W autopayu nie musisz, a już na pewno nie cały czas.

    No kiedy podobno musisz cały czas, podawałem link, jak ktoś ma to niech
    powie na co się zgadzał w regulaminie.

    > Żartujesz prawda?
    > Bo nie wierzę, że dodatkowa czynność, tj, pamiętanie o zasileniu PRZED
    > wjazdem nie będzie Ci robiła problemu, gdy samo włączenie telefonu robi...

    Wpłacam z 100PLN i mam spokój pewnie na cały rok, tak często korzystam z
    dobrodziejstwa "szybkiego asfaltu". Naprawdę nie będę mógł spać po
    nocach z powodu tej stówy. ;)

    > A jak zagłosowałeś?

    Ostatnio? Za wolnym piątkiem w firmie, a nie czekaj, Ty może pytasz o
    coś innego... :)

    Miłego.
    Irek.N.