  • Data: 2021-12-01 17:16:24
    Temat: Re: etoll po czesku
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-12-2021 o 17:03, Irek.N. pisze:

    > No kiedy podobno musisz cały czas, podawałem link, jak ktoś ma to niech
    > powie na co się zgadzał w regulaminie.

    Regulamin swoje, a fakty swoje.
    Musisz w okolicach wirtualnych bram.
    A nawet tylko przy wjeździe, a wyjazd możesz post factum ręcznie wybrać.

    > Wpłacam z 100PLN i mam spokój pewnie na cały rok, tak często korzystam z
    > dobrodziejstwa "szybkiego asfaltu". Naprawdę nie będę mógł spać po
    > nocach z powodu tej stówy. ;)

    To nie chodzi o tą stówę, tylko o to że trzeba o tym pamiętać, sprawdzać
    i powtarzać.
    Po co niby, skoro może to robić sam z siebie automat po wyjeździe?

    > Ostatnio? Za wolnym piątkiem w firmie, a nie czekaj, Ty może pytasz o
    > coś innego... :)

    Ano - to teraz ponosimy konsekwencje.
    Ewentualnie nie zabrania babci dowodu....