  • Data: 2021-09-19 09:53:32
    Temat: Re: fabryka Intela
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez wrote:

    > Więc tylko totalny debil myślał by o jakichkolwiek inwestycjach tutaj, a
    > jak jest z USA to już brak w słowniku słów na takiego który by chciał
    > choć centa tu ulokować.

    Niestety, masz rację. Ale to nie dotyczy tylko wielkich inwestorów
    zagranicznych -- nawet taki żuczek jak ja pozbył się wszelkich aktywów
    złotówkowych. W PLN staram się mieć tyle, co na opłaty i zakupy.
    Właśnie się składa chiński developer o długu porównywalnym z całym
    zadłużeniem państwa polskiego (1.2 vs 1.5 biliona złotych). A to dopiero
    początek.

    > Prędzej uwierzę że powstaje państwowo-ludowa fabryka CEMI.

    Nazywa się TopGaN. ;)

    Pozdrawiam, Piotr