    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [foto] Magiczne, jesienne Bieszczady
    Date: Tue, 3 Nov 2009 01:15:53 +0100

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hcngt8$gsp$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dodam tylko, że często te najlepsze są robione badziewnymi kompaktami za
    > kilka stówek, z czym onaniści sprzętowi nie mogą się pogodzić ;-)

    Tak więc rozumiesz, dlaczego PP (Prawdziwy Profesjonalista) nie zniży się do
    uczestniczenia w takiej farsowej imprezie.

    Tak całkiem serio, jeden z dość znanych fotografistów, zapytany, czy
    pojedzie na plener (podobny do proponowanych w tym wątku, choć organizowany
    "spontanicznie" odrzekł:
    "I po co mam tam jechać? Zdjęcia robić?"

    Lubię takie imprezy, bo z reguły towarzyszy im super klimat. Nawet, jeżeli
    pogoda wykluczy wykonanie jakichkolwiek zdjęć. A jeżeli można popracować -
    to jeszcze lepiej. A zupełnie super, jeżeli po wszystkim pojawi się wystawa,
    lub wydawnictwo.

    Organizatorom plenerów życzę wszystkiego najlepszego, a ich gościom co
    najmniej dobrej zabawy.