    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: gdzie oddać opony?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 19 Sep 2022 10:41:57 +0200

    On Sun, 18 Sep 2022 15:30:51 +0200, PiteR wrote:
    > Nie wiem czy szanowne grono wie, że teraz jak się zakłada opony
    > nowe i oddaje opony stare u wulkanizatora to on chce po 10zł za szt lub
    > nawet 15zł za szt.
    >
    > Czyli jak chciałem pozbyć sie 6 szt to zakrzyknął 90zł.
    >
    > Powiedziałem proszę mi oddać wyrzucę do lasu/rzeki/zakopie w ogródku.

    Tak jest, ale w lesie uwazac na fotopułapki :-)

    Jest jeszcze pare innych opcji:
    -zlozyc pod fotoradarem, podpalic,
    -zlozyc na wiejskiej, na nowogrodzkiej, ...

    > Ale potem kanałami dowiedziałem sie, że punkty zbiórki selektywnej
    > przyjmuja opony (olej i płyny też) tylko trzeba być zameldowanym w
    > miescie.
    >
    > Zajechałem tam i panie co dusza zapragnie można oddać.

    A w dowodzie nie ma juz adresu ... ale moze pszoki maja lepsze
    dojscia, lub protokoly potem urzad sprawdzi i wystawi rachunek.

    A swoja droga, to pare lat temu czytalem, ze cementownie kazdą ilosc
    chetnie wezmą, bo to dobre paliwo. Elektrownie chyba tez.
    A teraz wegla nie ma ...

    byly tez pomysly na przerabianie na inne uzyteczne rzeczy.

    Ba
    https://motopedia.otomoto.pl/utylizacja-opon-gdzie-o
    ddac-zuzyte-opony-do-ponownego-wykorzystania/

    J.