  • Data: 2010-10-14 08:24:20
    Temat: Re: gdzie ranking szybkosci HDD?
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik animka napisał:

    > Czyli mam zrozumieć, że SSD 8 GB ma taką samą pojemność jak HDD 512 GB? ;-)

    Momentus XT to hybryda, ma 8GB flasha i 500GB twardziela jednoczesnie.
    Laczy zalety i wady technologii SSD (jest drozszy 2 razy od Momentusa
    7200.4 na ktorym jest oparty) i zalety HDD (moze pomiescic 500GB
    danych). Calosc teoretycznie dzialac ma szybciej, bo SSD przechowuje to
    co najczesciej sie uzywa. Czyli przy pracy na duzej ilosci malych plikow
    bedzie znaczaco szybszy (mniejszy czas dostepu).

    Czy jakos tak ;)