  • 1. Data: 2012-08-16 08:23:37
    Temat: gdzie ze skargą
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Witam.
    Nie wiem czy do właściwej grupy piszę, ale może mimo to znajdzie się
    ktoś, kto podpowie mi do kogo zwrócić się ze skargą na operatora tel.
    ORANGE. Nas razie nie mogę rozwiązać umowy, a mam już dość składania do
    nich kilka razy w miesiącu reklamacji i czekać tygodniami na odpowiedż,
    bo załatwienia sprawy do końca nigdy nie nastąpiło, mimo deklaracji.
    Z góry dziękuję
    Majka

  • 2. Data: 2012-08-16 08:29:39
    Temat: Re: gdzie ze skargą
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *Majka* napisał(-a):

> [...]
    > do nich kilka razy w miesiącu reklamacji i czekać tygodniami na
    > odpowiedż, bo załatwienia sprawy do końca nigdy nie nastąpiło, mimo

    Powiatowy/Miejski Rzecznik Konsumentów. Mnie pomógł uwolnić się od
    Orange Freedom

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-08-16 08:50:11
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-08-16 08:23, Majka pisze:
> [...]
    > reklamacji i czekać tygodniami na odpowiedż, bo załatwienia sprawy do końca
    Zawsze pozostaje jeszcze UKE.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 4. Data: 2012-08-16 09:25:57
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-16 08:50, Przemysław Gubernat pisze:
    > Zawsze pozostaje jeszcze UKE.

    Rzecznik Miejski- lepiej nie wspominać o nim, zamiast doradzać to
    każdemu odradza lub wprowadza w błąd. Właśnie rozchodziło mi się o to
    UKE. Nie mogłam sobie przypomnieć nazwy, a podany skrót wpisałam do
    przeglądarki i już mam.
    Dzięki

  • 5. Data: 2012-08-16 17:31:51
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Nie wiem czy do właściwej grupy piszę, ale może mimo to znajdzie się ktoś,
    > kto podpowie mi do kogo zwrócić się ze skargą na operatora tel. ORANGE

    na poczatek sprecyzuj, o jakiego operatora Ci chodzi: Telekomunikacja Polska
    czy Polska Telefonia Komorkowa Centertel

    > Nas razie nie mogę rozwiązać umowy, a mam już dość składania do nich kilka
    > razy w miesiącu reklamacji i czekać tygodniami na odpowiedż,

    operator ma miesiac na odpowiedz w sprawie reklamacji

    > bo załatwienia sprawy do końca nigdy nie nastąpiło, mimo deklaracji.

    jezeli zlozylas formalna reklamacje, a operator nie ustosunkowal sie do niej
    w calosci w ciagu miesiaca, to reklamacja w pominietej czesci zostala uznana
    aby jednak tego doswiadczyc, trzeba zapewne skorzystac z sadu polubownego
    albo powszechnego
    czasem jest to dlugotrwala zabawa, ale moze skonczyc sie pomyslnie, ponizej
    przyklad:
    http://liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_jak_odzysk
    ac.html

  • 6. Data: 2012-08-16 22:19:11
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

> [...]
    > każdemu odradza lub wprowadza w błąd. Właśnie rozchodziło mi się o to
    > UKE. Nie mogłam sobie przypomnieć nazwy, a podany skrót wpisałam do

    U mnie UKE stanęło na wysokości zadania i nakazało operatorowi wypłacić
    rekompensatę :)

    Damian