    From: Bucz <R...@t...pbz_ROT13>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: glosniki przez bluetooth - JABRA BT325s
    Date: Wed, 04 Feb 2009 14:38:49 +0100

    ced_Audio_Distribution_Profile_.28A2DP.29

    > jak już wspominałem, jeśli autor wątku sie NIE pomylił, to rozmawiamy o
    > słuchawkach PRZEWODOWYCH które mają "wbudowany" układ Bluetooth, tylko i
    > wyłącznie do usługi "handfree" wiec niema mowy o a2dp, albo stereo.
    > niestety autor nas olał....

    spoko loko... nie siedze caly czas na kompie i nie lookam co 5min czy
    ktos odpisal
    nie pomylilem sie, mam cos takiego:
    http://tinyurl.com/dg5n74
    "Zestaw działa z telefonami obsługującymi profil Bluetooth stereo A2DP"

    sluchawki sa na malego dżeka i sa odpinane - do tego podpinam wzmacniacz

    --
    Bucz
    "God is my Co-Pilot"