  • Data: 2021-10-09 11:40:52
    Temat: Re: gmail i outlook
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Oct 2021 11:28:55 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Bo Gugiel wprowadził dodatkową autoryzację?

    Wychodzi na to, ze nie Gugiel, tylko MS, skoro stary Outlook tego nie
    wymaga.

    A dokladniej to chyba Gugiel wprowadzil jakies narzedzia dla
    deweloperow i MS korzysta.

    Dziwi mnie tylko czemu to mi teraz wyskoczylo, skoro google wynajduje,
    ze temat sie od dwoch lat pojawia.

    > Noi? Kiedyś nie było, był sobie tylko Gmail, nawet na początku nie miał
    > IMAP. Potem się to rozbudowało.

    No i? Ja chce tylko, zeby mi outlook pokazal poczte,
    nie chce, aby mial dostep do calego "konta Google" :-)
    I to nawet nie wiem kto - Outlook, czy MS ...

    > Ależeco? Gugiel nie ma "zaufania" do żadnej obcej apki w dostępie do
    > konta czy danych na koncie (interpretuj se to do woli) i dla MS nie
    > będzie robił wyjątku. Nie rozumiesz jednak form zabezpieczeń.

    A wychodzi na to, ze nadal ma, skoro stary Outlook dziala po staremu.

    > Jedno i drugie.

    I to mnie wlasnie martwi.

    > Kurwa. Konto to konto, jak dom. W tym domu są pokoje
    > - poczta
    > - dysk
    > - fotki
    > - kalendarz
    > - kontakty
    > - inne
    > Chcąc wejść do pokoju "poczta" musisz przełazić przez drzwi główne zwane
    > dostępem. Klucz do w/w jest jeden. Czego nie rozumiesz?
    > Że Ci alarm założyli? Dobrze, że założyli bo byś potem płakał jak Dworczyk na
    > www.poczta.wp.pl

    Ale to nie alarm. Musze sie zgodzic i nie ma innego wyjscia.

    Tzn jest - skasowac Outlooka, zmienic haslo ..

    > Nobo właśnie. Jak nie było smartfonów to nikt kopii bezpieczeństwa nie
    > trzymał na google, podobnie jak kontaktów, kalendarza itd.

    A firmy wszelakie lubia nasze kontakty.
    A Outlook pewnie sie chce z kalendarzem polaczyc.

    I tylko ja jakis taki dziwny jestem, ze nie chce skonczyc ja Dworczyk.

    J.