  • Data: 2021-10-09 23:52:59
    Temat: Re: gmail i outlook
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2021 o 11:40, J.F pisze:
    [...]
    > Wychodzi na to, ze nie Gugiel, tylko MS, skoro stary Outlook tego nie
    > wymaga.

    Bo Gugiel uszanował stary dostęp? Sprawdzałeś poty IMAP w obu wersjach?

    > A dokladniej to chyba Gugiel wprowadzil jakies narzedzia dla
    > deweloperow i MS korzysta.
    >
    > Dziwi mnie tylko czemu to mi teraz wyskoczylo, skoro google wynajduje,
    > ze temat sie od dwoch lat pojawia.

    No, stara szopka.

    > No i? Ja chce tylko, zeby mi outlook pokazal poczte,
    > nie chce, aby mial dostep do calego "konta Google" :-)

    Nie ma ale włazi przez konto do poczty. Ciągle tego nie pojmujesz, że
    login i hasło do poczty jest takie samo jak do konta i jeśli ktoś je
    pozna to sobie wlezie na całe konto bez autoryzacji?

    > I to nawet nie wiem kto - Outlook, czy MS ...

    Se sprawdź :)

    > A wychodzi na to, ze nadal ma, skoro stary Outlook dziala po staremu.

    Sprawdzałeś w zabezpieczeniach konta Google, czy ma dostęp? Całkiem
    możliwe, że ma tam "od starości" w sensie że prawo nie działa wstecz i
    jeśli miałeś tam dostę ze starego Outlooka, i tego samego kompa to ID
    jest zapisane od wieków. Spróbuj na innym kompie :P

    > I to mnie wlasnie martwi.

    Co cie martwi? Logowałeś się kiedyś z innego sprzętu niż Twój bez
    powiadomienia Google, i że masz autoryzować dostęp Ty czy nie Ty?

    > Ale to nie alarm. Musze sie zgodzic i nie ma innego wyjscia.

    Czyli alarm. Jest ID programu i ID kompa. Już pisałem że Googiel nie ufa
    nikomu.

    > Tzn jest - skasowac Outlooka, zmienic haslo ..

    Hasło?

    > A firmy wszelakie lubia nasze kontakty.
    > A Outlook pewnie sie chce z kalendarzem polaczyc.

    Nie ma szans. Weź kurwa poczytaj, bo ja nie mam zamiaru szukać za Ciebie
    i wklejać na grupę. To info jest dostępne w FAQ Google.

    > I tylko ja jakis taki dziwny jestem, ze nie chce skonczyc ja Dworczyk.

    Ja bym chciał. W piździe ma swoją pocztę, stanowisko ma nadal a kasiora
    płynie i chuj go obchodzą jakieś zabezpieczenia :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>