  • Data: 2020-11-04 17:55:34
    Temat: Re: holowanie i awaryjne
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W taki:
    >
    > https://mojafirma.infor.pl/moto/technika-jazdy/ogran
    iczona-widocznosc/760032,Czy-wzrost-predkosci-ograni
    cza-pole-widzenia-kierowcy.html

    Ale tam tylko stwierdza się coś takiego, ale nie jest napisane dlaczego.
    Powołują się na raport OECD i ECMT, prawdopodobnie chodzi o publikację
    "Speed Management", ale na razie nie potrafię znaleźć w niej
    odpowiedniego fragmentu. Ciekawią mnie fizyczne podstawy do takiego
    twierdzenia, ponieważ z punktu widzenia optyki pole widzenia nie zależy
    od prędkości. Podejrzewam, że chodzi o zdolności psychofizyczne
    kierowcy, a nie o prawa fizyki.