eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyholowanie i awaryjne › Re: holowanie i awaryjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: holowanie i awaryjne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5fa1279c$0$6343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa2aeca$0$6347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa2c084$0$6335$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Date: Wed, 4 Nov 2020 17:55:34 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5fa2c084$0$6335$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5fa2dd07$0$6348$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.92.132
    X-Trace: 1604508935 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 6348 89.64.92.132:12678
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1953
    X-Received-Body-CRC: 4204050344
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687318
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Prędkość jazdy nie ma wpływu na pole widzenia kierującego.
    >>
    >> Prawidłowa odpowiedź:
    >>
    >> Wraz ze wzrostem prędkości zawęża się pole widzenia.
    >>
    >>
    >> W jaki sposób? Przez zakrzywienie czasoprzestrzeni?
    >
    > W taki:
    >
    > https://mojafirma.infor.pl/moto/technika-jazdy/ogran
    iczona-widocznosc/760032,Czy-wzrost-predkosci-ograni
    cza-pole-widzenia-kierowcy.html

    Ale tam tylko stwierdza się coś takiego, ale nie jest napisane dlaczego.
    Powołują się na raport OECD i ECMT, prawdopodobnie chodzi o publikację
    "Speed Management", ale na razie nie potrafię znaleźć w niej
    odpowiedniego fragmentu. Ciekawią mnie fizyczne podstawy do takiego
    twierdzenia, ponieważ z punktu widzenia optyki pole widzenia nie zależy
    od prędkości. Podejrzewam, że chodzi o zdolności psychofizyczne
    kierowcy, a nie o prawa fizyki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: