  • Data: 2022-12-27 11:38:40
    Temat: Re: i5-6500T dekodowanie VP9
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Dec 2022 18:50:58 +0100, Irokez napisał(a):

    > Dziwne te kilkadziesiąt sekund na przeglądarkę itp. u Ciebie.
    > (...)

    Nie u mnie, tylko u klientów.
    Tutaj jest problem zarówno frontendu jak i backendu, do tego wyświetlanie
    grafik itd, a że strony b2b są pisane trochę inaczej niż dla zwykłego
    Kowalskiego, to i dają duże opóźnienia.
    Jak strony b2b były pisane "sto lat temu", to jeśli towarów było kilka
    tysięcy, to było już ogromne mnóstwo. Teraz pozycji może być kilkaset
    tysięcy. Wcześniej grafika 800x600 była duża, teraz FHD to żadna grafika, a
    ponadto ludzie zapomnieli, jak się grafikę optymalizuje pod www.
    Mam klientów np. z branży samochodowej - tam programy typu Autostacja
    wyglądają, jakby zatrzymały się w latach 90-tych. Ale wymagają nowych
    bibliotek. Ponadto mają inne dziwne (by nie napisać: durne) wymagania, ale
    to już nie na temat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam