    From: K <...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: inflacja
    Date: Tue, 30 May 2023 10:12:05 +0100

    On 30/05/2023 07:52, Myjk wrote:
    > Mon, 29 May 2023 21:37:00 +0100, K

    > Tak, tak, to już wiadomo że jesteś ruskim trollem.

    o tak, ale bierz polowe bo ci szkodzi. Widze, ze sie argumenty skonczyly.

    > Tak, tak, ale zapomniałeś dodać o założeniu
    > cewnika i pieluszki do kompletu.

    Jak masz chory pecherz albo prostate i robienie siusiu ci zajmuje 30
    minut co godzine to sie zglos do lekarza. Nie musisz do tego dorabiac
    ideologii z elektrykami.

    > Ja w przeciwieństwie do ciebie się nie brandzluję na 1/4 mili, ja widzę w
    > tym całkowitą użytkowość na drodze, konkretnie to na światłach.

    No i byle Golf 1.5 ma 9s, a cokolwiek powyzej tej pojemnosci ma
    spokojnie 7-8s i nie mowimy tu o polce premium. Teraz mi wskaz elektryki
    w tej cenie ktore robia 100kmh w 6s. Argument wyscigow spod swiatel od 0
    do 50kmh mnie urzekl. Ile ty masz lat, 18-19? Bo mentalnie sie
    zachodujesz jak 15 latek. Do tego wciagnales do dyskusji elektryka,
    ktorego nie masz i miec nie bedziesz w najblizszym czasie.

    Ty się więc
    > będziesz brandzlować zasięgiem (kłerwa), pomimo że wykorzystasz to parę
    > razy w roku, a przez resztę czasu będziesz zawalidrogą powodującą korki w
    > miastach przejeżdżając w porywach 30km dziennie.

    Na razie zawalidrogami sa elektryki, ktore musza jechac w strudze
    powietrza za tirem albo grubo ponizej limitu predkosci aby dojechac do
    celu bez dodatkowych przerw na obiad i podziwianie widokow za stacja
    ladowania. Ja jestem leniwy i tankuje raz na miesiac do pelna. W trasie
    to samo, nie lubie sie zatrzymywac co 250km, bo co tyle mniej wiecej
    musialbym to robic jadac 140+ kmh elektrykiem.