  • 1. Data: 2023-05-29 12:27:45
    Temat: inflacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W/g Samar, srednia cena samochodu sprzedawanego w Polsce w kwietniu
    2023 to 174 tys zl. Nowych oczywiscie

    Tanszych nie ma, elektryki windują cenę, na nowe sie decydują bogaci?

    A w tle straszy Euro 7.

    J.

  • 2. Data: 2023-05-29 18:51:37
    Temat: Re: inflacja
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1x6q8e7664jrn$.qg3c9q2rz9l2$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > W/g Samar, srednia cena samochodu sprzedawanego w Polsce w kwietniu
    > 2023 to 174 tys zl. Nowych oczywiscie
    >
    > Tanszych nie ma, elektryki windują cenę, na nowe sie decydują bogaci?

    Za 106 coś widziałem markowego. Hybrydę.
    Tak sobie oglądam bo teraz mnie stać ;)

    ale ja #ZawszeGratem

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2023-05-29 20:52:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 May 2023 12:27:45 +0200, J.F

    > Tanszych nie ma, elektryki windują cenę, na nowe sie decydują bogaci?

    Teslę 3 z 6 sek. do setki można mieć za 184 500 brutto.
    Jak się weźmie na DG to za 164 000 minus koszty.
    BTW te spaliniaki za 200 tys. to przyśpieszą
    chociaż w 8 sek. do setki?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2023-05-29 21:29:10
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 29.05.2023 o 20:52, Myjk pisze:

    > Teslę 3 z 6 sek. do setki można mieć za 184 500 brutto.
    > Jak się weźmie na DG to za 164 000 minus koszty.
    > BTW te spaliniaki za 200 tys. to przyśpieszą
    > chociaż w 8 sek. do setki?

    Po co?
    Nadrobią to sporo krótszym czasem tankowania. :-)
    Małżonka dała ci już zgodę na wózek akumulatorowy?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2023-05-29 22:37:00
    Od: K <...@w...pl>

    On 29/05/2023 19:52, Myjk wrote:
> [...]
    > Jak się weźmie na DG to za 164 000 minus koszty.
    > BTW te spaliniaki za 200 tys. to przyśpieszą

    Moge miec i 10s do 100kmh w spalinowym, wystarczy mi ze zatankuje go od
    rezerwy do pelna w 6min, zapne tempomat na 140kmh i zrobie lekko 600km.
    A ty sie tam mozesz brandzlowac na 1/4 mili elektrykiem i to w zasadzie
    wszystko co mozesz nim zrobic oprocz rodzinnego "wyjazdu" na zakupy.

  • 6. Data: 2023-05-30 06:36:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Jak się weźmie na DG to za 164 000 minus koszty.
    > BTW te spaliniaki za 200 tys. to przyśpieszą

    Mnie to bardziej interesuje kto pierwszy będzie z DC w na przykład
    berlinie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-05-30 07:07:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

  • 8. Data: 2023-05-30 08:52:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 May 2023 21:37:00 +0100, K

    > Moge miec i 10s do 100kmh w spalinowym,

    Tak, tak, to już wiadomo że jesteś ruskim trollem.

    > wystarczy mi ze zatankuje go od rezerwy do pelna w 6min,
    > zapne tempomat na 140kmh i zrobie lekko 600km.

    Tak, tak, ale zapomniałeś dodać o założeniu
    cewnika i pieluszki do kompletu.

    > A ty sie tam mozesz brandzlowac na 1/4 mili elektrykiem i to w zasadzie
    > wszystko co mozesz nim zrobic oprocz rodzinnego "wyjazdu" na zakupy.

    Ja w przeciwieństwie do ciebie się nie brandzluję na 1/4 mili, ja widzę w
    tym całkowitą użytkowość na drodze, konkretnie to na światłach. Ty się więc
    będziesz brandzlować zasięgiem (kłerwa), pomimo że wykorzystasz to parę
    razy w roku, a przez resztę czasu będziesz zawalidrogą powodującą korki w
    miastach przejeżdżając w porywach 30km dziennie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2023-05-30 08:54:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 May 2023 07:07:20 +0200, Cavallino

    > Jak?

    Normalnie, aktualnie najtańsza TM3 211 500 zł brutto widnieje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2023-05-30 09:18:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-05-2023 o 08:54, Myjk pisze:
    > Tue, 30 May 2023 07:07:20 +0200, Cavallino

    > Normalnie, aktualnie najtańsza TM3 211 500 zł brutto widnieje.

    Czyli jednak nie 184 500?