    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: inwigilacja permanentna
    Date: Mon, 25 Mar 2019 18:06:19 +0100

    W dniu 2019-03-25 o 14:35, J.F. pisze:

    > telefonem moglem rozne rzeczy robic, ale przypominam - tam nie mam FB.
    > A moze i gdzies jest ... ale nie powinien wiedziec jaki telefon ma nr.

    Przegapiłeś kilka głośnych afer z FB i telefonami ludzi którzy mają tam
    konta.

    > logowanie na strone www ... moglo sie zdarzyc, ale raczej na bankową, no
    > chyba ze na poczte onetu.
    > Niektore banki bardzo lubia FB, to moze i cos tam odpalily :-)

    Wystarczy że wlazłeś na stronę z ciasteczkami do FB.
    Strony onetu siały tym gównem jak kiedyś sprawdzałem.

    > Hm, a moze skorzystac z RODO i przejrzec dane ?

    Kiedy zrozumiecie że google czy FB nie jest po to żeby wam robić
    dobrze tylko że by zarabiać na informacjach jakie wam wydrą?