  • Data: 2019-03-28 02:13:20
    Temat: Re: inwigilacja permanentna
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-28 o 00:20, LordBluzg(R) pisze:

    > Mylisz się. Cookies się nie myli :)

    Co do ceny?
    Mam wrażenie że nie będziesz w staniu udowodnić że jest inaczej.

    > Nie, używam personalizacji przeglądarek i synchronizacji. Bardzo
    > wygodne. Mogę sie wylogować i mieć tak jak Ty albo się zalogować i mieć
    > historię, hasła...cokolwiek.

    Twoja personalizacja sprawia że bez logowania do konta w przeglądarce
    ta nie pamięta haseł. A wielki brat śledzi cię po IP a nie koncie
    w przeglądarce.

    > Nie, nie musiałem.

    Może jakieś antyczne, w Androidzie 2.x tego wymogu nie było.
    W 4.x nie pamiętam, od wersji 5.x bez podania numeru nie przejdziesz
    do używania urządzenia.

    > Bez SIM? Skąd wyssałeś taką bzdurę?

    Z obserwacji.

    > Miszczu. FB/Google/G+ mają algorytmy. Skoro debile/znajomi podali całą
    > książkę kontaktów do FB/inne to logiczne że wypadkowa podpowie mój numer
    > :) Ja go nie akceptuję/nie wyrażam zgody i tyle.

    Ale przyznasz że go mają w dodatku powiązanego z nazwiskiem.
    Ale nie akceptować i zaklinać rzeczywistość oczywiście możesz.