  • Data: 2019-03-25 21:22:17
    Temat: Re: inwigilacja permanentna
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-25 o 20:53, 2late pisze:

    > Nie trzeba miec konta. Kazda strona ktora ma przycisk facebook, twitter,
    > itp... zbiera dane o odwiedzajacych.

    Hmm, zapomniałeś jeszcze o apkach, które do logowania używają FB i
    działają jako serwis dodatkowo zbierając dane z GPS. Ja zawsze używam
    innego adresu e-mail w tych apkach a jak nie posiadają możliwości
    utworzenia konta to nie używam. Do FB mam inne konto e-mail kompletnie
    niezwiązane z Google i przynajmniej FB mnie nie śledzi...w sensie że nie
    mam dziwnych propozycji/skojarzeń. Do tego na FB nie podaję nr
    telefonu...pomimo że FB podaje mój numer (zna), którego nigdy im nie
    udostępniałem i chce potwierdzenia ale odmawiam. Trzeba tego pilnować
    jednak. Wyrażenie zgody na coś pociąga konsekwencje.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>