  • Data: 2019-03-29 16:37:47
    Temat: Re: inwigilacja permanentna
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-29 o 15:54, J.F. pisze:

    > A raczej ostatni powinien byc.

    Ty czytasz to co piszesz?

    > Choc przy niektorych moze sie dac zauwazyc, ze maja staly ... ale to
    > trzeba miec inny sposob okreslenia tozsamosci :-)

    Mają. IP to pierwszy szczebel. Bo nawet ci którzy mają stały czasami
    nie wiedzą że dzielą ten IP z kimś innym od tego samego dostawcy.

    zyznaje-sie-sprzedaje-numery-telefonow-uzytkownikow-
    reklamodawcom-dziennikarskie-sledztwo

    > Ale to Facebook, a nie google.
    > Nawiasem mowiac - FB tez nigdy nr telefonu nie podawalem.

    A to przepraszam.
    Porada jak do poprzednika: zassij sobie na kompa emulator androida
    (darmowy i legalny), zainstaluj a następnie uruchom i przejdź
    przez konfiguracje androida bez podania numeru telefonu.
    Możesz to nawet potem opisać na grupie. :-)

    > No wlasnie - przez kontakty.
    > Tylko co ma znaczyc "nie jest wlascicielem" ?
    > To moje kontakty sa ... no - moje i Googla :-)

    A twoje kontakty powinny być twoje a nie twoje i jakiejś firmy.
    Ostatnio z kompa wywaliłem skypa bo mikrosoft uznał że lista moich
    kontaktów jest też jego i może je udostępniać komu chce.

    > A po zmianie karty ?

    To było na tablecie i na emulatorze, karty telefonicznej nie miały. :-)

    > Ale to juz trzeba wyzszej inteligencji, zeby ustalic czy wlasciwy jest
    > "Radoslaw P.",
    > "Radek z wrocka", czy "Misiek". Co prawda google w AI mocne jest :-)

    Wbrew pozorom nie trzeba.
    Skoro loguje się w innym rejonie kraju to nie jestem Radkiem z Wrocka.
    A biorąc że normalny i typowy ludek ma powiązane konta (bo łatwiej się
    logować) do tego ma wspólne kontakty z podobnymi ludźmi to w
    rzeczywistości mało kto rozumie jak banalna jest jego identyfikacja.

    > Tym niemniej ... dla policji mocne narzedzie ... ale czy maja dostep ?

    Amerykańska ma.