  • Data: 2019-03-29 18:37:55
    Temat: Re: inwigilacja permanentna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Mar 2019 16:37:47 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ty czytasz to co piszesz?

    W sensie, ze sie nie zrozumielismy ?
    Dla Ciebie pierwszy to najmniej istotni, a dla mnie ostatni to
    najmniej istotny, a nie ostateczny :-)

    > Mają. IP to pierwszy szczebel. Bo nawet ci którzy mają stały czasami
    > nie wiedzą że dzielą ten IP z kimś innym od tego samego dostawcy.

    Wrecz bym rzekl, ze to typowe.
    Nawet jak ktos ma staly IP w domu, to pewnie ma routerek z wifi, i
    zona ma telefon, dziecko ma komputer ...

    > To było na tablecie i na emulatorze, karty telefonicznej nie miały. :-)

    No i jaki numer podales ? 555-5555 ?

    > Wbrew pozorom nie trzeba.
    > Skoro loguje się w innym rejonie kraju to nie jestem Radkiem z Wrocka.

    A zes przyklad wymyslil.
    To juz wymaga ustalenia, ze "z wrocka" oznacza miejscowosc,
    sprawdzenia logowan - czyli calkie niezlej inteligencji.

    > A biorąc że normalny i typowy ludek ma powiązane konta (bo łatwiej się
    > logować) do tego ma wspólne kontakty z podobnymi ludźmi to w
    > rzeczywistości mało kto rozumie jak banalna jest jego identyfikacja.

    > Amerykańska ma.

    Chyba srednio. Ma, jak zalatwi nakaz z sadu.
    A to jakby zahacza o przeszukanie danych innych ludzi, o nic nie
    podejrzanych, to trzeba dobrze uzasadnic.

    J.