  • 31. Data: 2011-04-17 08:42:37
    Temat: Re: jak można takie coś zagazować..
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    news:4daa1b03$0$2445

    > Znaczy do wróżki, żeby poprawnie przewidziała kto zamontuje tak, że akurat
    > u Ciebie nie będzie kłopotów?

    To jest najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 32. Data: 2011-04-17 10:18:07
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

    > Nie wiem, nie znam siÄ&#65533;, nie wnikam.

    A to już udowodniłeś wiele razy. Niestety wnikasz.

  • 33. Data: 2011-04-17 10:43:36
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > oczywiście , że ma, a czemu nie?

    Prog tolerancji u wlascicieli takich pojazdow jest w innym miejscu niz
    przecietnego uzytkownika dupowoza...
    Koszt paliwa to tylko czesc ogolnych - niemalych - kosztow utrzymania takiej
    bryczki. Jesli ktos zaakceptuje purtniecia na wolnych czy zapalajaca sie
    kontrolke "check" w zamian za uzyskane oszczednosci, to nie ma problemu.

    --
    Picasso

  • 34. Data: 2011-04-17 11:50:55
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225
    ps-gaz-C18375179.html

    > Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    > ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    No coz, jak ktos ma fantazje to czemu nie.

    Ale przecie nowego mercedesa zagazowanego mozesz kupic w salonie, E klasa
    NGT. Smieszne koszty eksploatacji, prawie nic nie zajmuje miejsca w
    samochodzie.
    Nowy Touran EcoFuel, Sharan EcoFuel.

    Ja jezdzilem roznymi samochodami, ale tylko jednego mialem zagazowanego.
    Suma sumarun na koniec zywota sie dziura w tloku zrobila.

    Obecnie jak bede cos kupowac to albo CNG, albo jakiegos diesla wolnossacego
    zeby na Bio jezdzil.

    PZDr
    Adam

  • 35. Data: 2011-04-17 11:53:08
    Od: "ptaszyna" <b...@s...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225
    ps-gaz-C18375179.html

    Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    Nie to nie profanacja, LPG jest takim samym paliwem jak PB tylko tanszym.
    Zauwaz coraz wiecej producentow zaczyna oferowac nowe samochody z gazem.

    Jest za!

    --
    Serdecznie pozdrawiam,
    Marcin

  • 36. Data: 2011-04-17 13:38:18
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-17 00:41, Tomasz Pyra pisze:
    > Zamiarem oczywiście jest ulepszanie.
    > Tyle że często efekty są nieszczególne.

    To co mylnie nazywa się tuningiem często jest tylko chęcią wyróżnienia
    się swojego auta. Czyli wiocha a nie tuning.

    > Tak samo jak i nie brakuje renomowanych gazowników.

    Oj chyba jednak brakuje :)

    > Druga sprawa to użyty sprzęt - i tu tak samo przy modzeniu samochodów
    > jak i gazowaniu można iść w taniochę która bankowo będzie powodowała
    > kłopoty, albo iść w sprzęt droższy, ale lepszy, bardziej przewidywalny itp.

    Ja nie mówię o najtańszych instalacjach podciśnieniowych i różnych
    rzemiosłach "antywybuchowych" tylko o wtrysku sekwencyjnym. Można wydać
    na IV gen nie mało pieniędzy a i tak będzie to do kitu chodzić. Mało kto
    decyduje się wydać >4000zł na najlepsze instalacje LPG, o czymś takim
    jak strojenie na hamowni to już w ogóle można zapomnieć.

    > Jak ktoś nie będzie robił dziadowskich oszczędności, to ma bardzo duże
    > prawdopodobieństwo że się uda wszystko zrobić dobrze i zgodnie z
    > zamierzeniami.

    O ile tuning jest przeznaczony dla ludzi co mają nadmiar pieniędzy to
    LPG jest przeznaczone dla ludzi który mają tych pieniędzy za mało. A to
    nie idzie w parze z dobrym wyborem odpowiedniej instalacji bez względu
    na jej koszty. Po prostu takie jest założenie dla LPG że ma być tanio.

  • 37. Data: 2011-04-17 15:25:19
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Te Meganki to najszybsze FWD na Ringu. Łoją Fokę RS, mocniejszą o ~70KM.
    > Ale nie kupuj, bo i tak popsujesz. :P

    Nie popsuje ! ostatnio "popsułem" takie pudełko z dużą ilością rurek
    i kabelków co sterowało hamulcami i jakimiś siłami, ABSem itp... się
    z niego płyn wylał i waliło błędami oraz bardo słabo hamowało pneumatycznie.

    Ok, do rzeczy:

    http://www.youtube.com/watch?v=ata58elRIMY
    http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM
    http://www.youtube.com/watch?v=gcitDiRRQmc

    faktycznie chyba jedno z najszybszych renault od 0 do 100 :)
    safrane3.0biturbo pobite na odcinku 50...230km/h o 4sek
    velsatis3.5 20..130km/h o 1 sekundę... aż kusi żeby nagrać
    film 0..260km/h :)

    ale ciekawe czy skręca ;)

    Pozdrawiam.

  • 38. Data: 2011-04-17 15:27:33
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-17 11:50, Adam Szewczak pisze:
    > Adam

    Adamie, ja sie niesmialo przypominam. To juz poltora roku.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 39. Data: 2011-04-17 16:23:18
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    http://tiny.pl/hdrkg

  • 40. Data: 2011-04-17 16:47:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > To jest najgłupsza rzecz jaką przeczytałem w tym tygodniu na pms.

    Najgłupszą było stwierdzenie, na które odpowiadałem.