eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak można takie coś zagazować.. › Re: jak można takie coś zagazować..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Excite <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak można takie coś zagazować..
    Date: Sun, 17 Apr 2011 13:38:18 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 29
    Message-ID: <ioejfa$ieu$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ioc76d$aj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <4da9ee64$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <iod0ef$jnl$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4daa0baf$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <iod2n9$nn4$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4daa1b13$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-43-233.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1303040298 18910 89.79.43.233 (17 Apr 2011 11:38:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2011 11:38:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <4daa1b13$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362577
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-17 00:41, Tomasz Pyra pisze:
    > Zamiarem oczywiście jest ulepszanie.
    > Tyle że często efekty są nieszczególne.

    To co mylnie nazywa się tuningiem często jest tylko chęcią wyróżnienia
    się swojego auta. Czyli wiocha a nie tuning.

    > Tak samo jak i nie brakuje renomowanych gazowników.

    Oj chyba jednak brakuje :)

    > Druga sprawa to użyty sprzęt - i tu tak samo przy modzeniu samochodów
    > jak i gazowaniu można iść w taniochę która bankowo będzie powodowała
    > kłopoty, albo iść w sprzęt droższy, ale lepszy, bardziej przewidywalny itp.

    Ja nie mówię o najtańszych instalacjach podciśnieniowych i różnych
    rzemiosłach "antywybuchowych" tylko o wtrysku sekwencyjnym. Można wydać
    na IV gen nie mało pieniędzy a i tak będzie to do kitu chodzić. Mało kto
    decyduje się wydać >4000zł na najlepsze instalacje LPG, o czymś takim
    jak strojenie na hamowni to już w ogóle można zapomnieć.

    > Jak ktoś nie będzie robił dziadowskich oszczędności, to ma bardzo duże
    > prawdopodobieństwo że się uda wszystko zrobić dobrze i zgodnie z
    > zamierzeniami.

    O ile tuning jest przeznaczony dla ludzi co mają nadmiar pieniędzy to
    LPG jest przeznaczone dla ludzi który mają tych pieniędzy za mało. A to
    nie idzie w parze z dobrym wyborem odpowiedniej instalacji bez względu
    na jej koszty. Po prostu takie jest założenie dla LPG że ma być tanio.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: