  • Data: 2020-09-11 07:33:40
    Temat: Re: jak najłatwiej sprowadzić z Czech, bez wyrejestrowania?
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czechy to przeciez UE

    Przy samochodach sprowadzonych do kraju z terytorium Unii Europejskiej, a więc
    również z Niemiec, niezbędne są m.in.:

    wniosek o rejestrację;
    potwierdzenie opłaty podatku akcyzowego (3,1% wartości pojazdu w przypadku silnika o
    pojemności do 2000 ccm lub 18,6% wartości przy większej pojemności);
    umowa kupna-sprzedaży lub faktura zakupu w tłumaczeniu na język polski;
    odpowiednik polskiego dowodu rejestracyjnego w oryginale i przetłumaczony na język
    polski;
    tablice rejestracyjne (ewentualnie oświadczenie o ich braku);
    zaświadczenie o aktualnym badaniu technicznym;
    dokument tożsamości właściciela lub dokument z CEIDG/KRS (dla osoby prawnej);
    potwierdzenie wniesienia opłat;
    wykupienie ubezpieczenia OC.

    nie musisz miec tablic bo np.
    -auto przyjechalo na lawecie
    -miales tymczasowe
    -miales od handlarza
    itd itd

    mam jeden komplet zoltych na krotkie przeloty idealne :-)

    z kolei jak rejestrowalem auto z Polski w DE to zabrali mi karte pojazdu i blachy i
    odeslali do WK w PL