-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4...@g...com>
<d...@g...com>
<5f5c71c6$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<rjn3ca$ap2$1$Cav@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <rjn3ca$ap2$1$Cav@news.chmurka.net>
Subject: Re: jak najłatwiej sprowadzić z Czech, bez wyrejestrowania?
Date: Mon, 14 Sep 2020 12:43:24 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 28
Message-ID: <5f5f494e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.139.142
X-Trace: 1600080206 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.30.139.142:65308
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2347
X-Received-Body-CRC: 2445687205
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684691
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:rjn3ca$ap2$1$C...@n...chmurka.net...
W dniu 14-09-2020 o 07:53, Przemek Jedrzejczak pisze:
>> --Nie wiem czy uznają u nas zagraniczne badanie techniczne, a tego
>> raczej korespondencyjnie nie zrobisz.
>> warcholstwo w niektorych urzedach ma sie dobrze na szczescie w
>> Szczecinie to juz prawie Europa :-)
>
>> https://gk24.pl/przeglad-techniczny-aut-z-unii-europ
ejskiej-wazny-takze-w-polsce/ar/4355585
>
>> W Wielkiej Brytanii można rejestrować samochody z kierownicami
>> zarówno po lewej, jak i po prawej stronie - usłyszeliśmy w WK w
>> Szczecinie. - Jak ktoś ma ważny MOT i oświadczy, że kupił wóz z
>> kierownicą po lewej stronie, nie musi dublować badań.
>Zły przykład - GB nie jest w UE.
Ale homologacje z czasow gdy byla sa chyba wazne :-)
Ba - homologacji wcale nie musiala wystawic brytyjska instytucja, a
samochod wcale nie musial byc w GB produkowany.
Pozostaje nam szybko zmienic unijne przepisy, aby angielskie chamstwo
wykluczyc w zarodku.
A co z Irlandią ?
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-30 Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- 2024-04-30 Który program do PIT-ów?
- 2024-04-30 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-30 Warszawa => Konsultant funkcjonalny systemu Oracle E-Business Suite R1
- 2024-04-30 Obajtek bez majtek
- 2024-04-29 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B (2 miejsca) <=
- 2024-04-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-04-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-04-29 Gdańsk => UX/UI Designer <=
- 2024-04-29 Gdańsk => AI Specialist <=
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-29 Warszawa => Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa <=
- 2024-04-29 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-04-29 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-04-29 Warszawa => Google Ads Freelancer <=