  • 21. Data: 2009-05-07 09:48:34
    Temat: Re: jak najlepiej oznaczyć moto
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Nie, to zdecydowanie za skromne dla kogos takiego jak TY. To musi byc cos
    duzego na miare twoich mozliwosci. I dorzuc moze sylwetke trolla?
    Mam pytanko? masz co wspolnego z Darkiem Mrozem od lego technic?

    --
    pozdro,
    doomin13

  • 22. Data: 2009-05-07 10:16:49
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Darek Mroz wrote:
    > Witam,
    > Jako praktykujący nurek mam naklejonyna puszce znak ryb.

    Jak masz rybkę toś chrześcijanin, a nie nurek.

    > Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    > kastomizowaną na tyle kufra,

    Naklejkę co robioną?

    > ale to wydaje mi się za skromnie.

    Nie, spoko, nie jest za skromne.

    > Czy ktoś testował inne pomysły?

    Przykro mi, ale nie.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 23. Data: 2009-05-07 10:27:01
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Darek Mroz pisze:
> [...]
    > Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    > kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.

    przeciez ryba pochodzi od greckiego crest i oznacza chrzescijanina a nie
    nurka :/
    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 24. Data: 2009-05-07 10:28:02
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Kuczu pisze:

    > Pierdolnij se nurka z syrenka niezmywalnym flamastrem w kolorze stolca.

    zapomniales ze powinien dopisac H2O ;-) - posiadacze dzieci wiedza o co
    chodzi :D

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 25. Data: 2009-05-07 10:35:14
    Od: a...@g...com

    On 7 Maj, 09:30, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    > kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.

    Ja myślę że niebaw się w jakieś wieloznaczne symbole, jeszcze ktoś źle
    to odczyta. Weź no po prostu wyklej na kufrze z literek napis
    "Praktykujący nurek", wtedy każdy będzie wiedział o co chodzi.

    --
    Artur

  • 26. Data: 2009-05-07 10:46:13
    Od: "Arkadiusz Szewczyk" <a...@p...onet.pl>

    BartekGSXF napisało:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Leming przecie, bo glupi jest i dal sie zlapac.
    > Taki doswiadczony precel a nie wie

    Leming-sreming. Świstak siedzi. O, świstaka niech se naklei. Świstaki
    nurkuja w norkach. Na pewno ktos skojarzy.

    --
    arek
    tedeemdziwincet

  • 27. Data: 2009-05-07 10:54:25
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości

    > zapomniales ze powinien dopisac H2O ;-) - posiadacze dzieci wiedza o co
    > chodzi :D
    Mogles mi nie przypominac !!
    Jak ja sie ucieszylem, ze multimedia odlaczyly Jetix.

    BTW

    PIEP..... bransoletki.

    :P
    musialem to powiedziec

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 28. Data: 2009-05-07 10:59:39
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > przeciez ryba pochodzi od greckiego crest i oznacza chrzescijanina a nie
    > nurka :/
    > pzdr
    Taki z niego nurek jak z koziej dupy traba.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 29. Data: 2009-05-07 11:12:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    a...@g...com pisze:

    > "Praktykujący nurek",

    Poki ktos mu flamastrem nie dopisze "smietnikowy"

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 30. Data: 2009-05-07 11:17:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

    > gupiś. leming to jest samozwańczy król lemurów.
    > zawijam w siano ciało, zawijam w siano ciało. żeby sie.... działo!

    O!
    http://www.tvn24.pl/-1,1599046,0,1,luzny-lori-_-pola
    skocz-go,wiadomosc.html

    --