    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jak naswietlac w nocy ?
    Date: Fri, 02 Jan 2009 15:41:16 +0100

    m...@a...net.pl napisał(a):

    > A to wlasnie nie o tym jest ten watek.
    > :-)
    > Ten watek byl na temat "pokazania tego co widzialem", i przekonania
    > niektorych dyskutantow ze to zarejestrowanie maksymalnej ilosci
    > danych jest wlasnie rowiazaniem tak postawionego problemu.
    > :-)

    E tam, dyskusję wywołał ZAQ pisząc wcześniej:
    "ja chce robic fotki zbliżone do tego co widze swoimi oczami"

    > Po pierwsze primo - glebia ostrosci.

    Zgoda, choć możemy się umówić, że w obrazie statycznym oprócz czasu i
    kadru zamrożona jest również płaszczyzna ostrzenia.

    > Stad stereoskopowe obrazy bazujace na dwu zarejestrowanych
    > i "wtlaczanych do oka" polobrazach sa i beda dostarczac obrazu
    > ktory jest i bedzie _odroznialny_ od realnego.

    To prawda.
    Nawet gdyby się ograniczyć do pojedynczego zdjęcia, bez stereoskopii,
    wciąż będzie to odróżnialne ze względu na "Po pierwsze primo".

    Byłoby potencjalnie nierozróżnialne, gdyby chodziło o krajobraz bez
    pierwszego planu.

    --
    Mirek