    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak nie kupic kradzionego z zagranicy?
    Date: Fri, 19 Mar 2010 10:41:01 +0100

    kor pisze:
    > Witam
    > Wczoraj kolega opowiedzial mi historie jaka mu sie przydazyla.
    > Kupil sobie Audi a4 2,7 w Polsce od polaka. Jakto najczesciej bywa dostal
    > duzy brief i maly i umowe z Niemcem. Przyjechal do domu , oclil samochod i
    > dal do rejestracji, po 5 dniach przyszla policja zabrala samochod. Problemy
    > ma, ale nie oto mi chodzi. W ktorym momencie samochod sprawdzany jest jako
    > kradziony? Czesto sie slyszy ze po roku przychodzi policja i stwierdza ze
    > samochod kradziony i ze trzeba oddac. W takim razie papiery ktore ma sie w
> [...]
    A cholera go wie jak się przed takim działaniem zabezpieczyć ...

    Sytuacja zdarzyła się naprawdę:

    Na mojej ulicy pewnego gościa żona jeździła piękną Jettą - ostatni
    wypust, full wyposażenie. Nie mam pojęcia skąd on ją miał - pewnie
    sprowadził z zachodu.

    Kupił ją następnie sąsiad naprzeciwko mnie, jeździł ją parę lat.
    Kiedyś postanowił pojechac nią do Czech czy na Słowację, jeszcze przed
    otwarciem granic.
    No i niestety już nią nie wrócił, na granicy zaczeli sprawdzać samochód
    i stwierdzili że kradziony - nie odzyskał ani samochodu ani kasy.

    Pozdrawiam !!