  • 1. Data: 2011-07-05 17:22:59
    Temat: Re: jak on to zrobi3 ?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nie uwalają za nic, tylko za bzdury i drobiazgi albo podpuszczają.

    Nie podpuszczaja - to, ze mowia "prosze zawrocic na najblizszym
    skrzyzowaniu" a balwany zawracaja na kierunkowym to jeszcze nie
    podpuszczanie. Za bzdury uwalic nie moga - drobne bledy moga ci sie zdarzyc
    po jednym razie i nie wplywaja na wynik egzmainu (nie wlaczenie migacza,
    itp).

    > Tak, zajebiste to "odwołanie", jak "wygrasz" to zdajesz kolejny raz tylko
    > za darmo. Farsa, a nie droga odwoławcza.

    A co, mieliby ci dac od razu prawko jak np. wygrales odwolanie bo nie
    najechales na linie na placyku?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-07-05 17:40:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dysiek

    > Nie podpuszczaja (...)

    Na podstawie czego tak twierdzisz? Swoich dwóch egzaminów?

    > A co, mieliby ci dac od razu prawko jak np. wygrales odwolanie bo nie
    > najechales na linie na placyku?

    Jeśli wyjeździłeś regulaminowy czas na mieście, a egzaminator uwalił "na
    punkty" to oczywiście, że powinni dać. W innych przypadkach trzeba by
    ocenić to indywidualnie. Z kolei egzaminator powinien ponosić realne
    konsekwencje za tego typu "błędy". I problem by zniknął.

  • 3. Data: 2011-07-05 17:54:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 17:22, Dysiek pisze:

    > Nie podpuszczaja - to, ze mowia "prosze zawrocic na najblizszym
    > skrzyzowaniu" a balwany zawracaja na kierunkowym to jeszcze nie
    > podpuszczanie.

    Jasne - obecnie się trochę poprawiło, ale to co wyczyniali jeszcze
    nie tak dawno to byś dopiero zobaczył.

    > Za bzdury uwalic nie moga - drobne bledy moga ci sie zdarzyc
    > po jednym razie i nie wplywaja na wynik egzmainu (nie wlaczenie migacza,
    > itp).

    No pewnie - robisz najpierw całą trasę egzaminacyjną (ułożoną
    złośliwie, tak by utłuc większość), po czym już na na sam koniec,
    przy dojeździe do ośrodka nagle się okazuje, że gdzieś na którymś
    skrzyżowaniu wcześniej linię ciągłą przekroczyłeś i to spowodowało
    negatywny wynik egzaminu - i spotkamy się drugi raz... Kamer nie
    ma itd.

  • 4. Data: 2011-07-05 18:22:30
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na podstawie czego tak twierdzisz? Swoich dwóch egzaminów?

    Trzech. I rozmow ze znajomymi, ktorzy zdac nie mogli przez egzaminatora.
    Dziwnym trafem po dluzszej rozmowie wychodzilo, ze jednak to oni zawalili
    sprawe.

    > Z kolei egzaminator powinien ponosić realne
    > konsekwencje za tego typu "błędy". I problem by zniknął.

    Tutaj nie jestem pewnien, ale chyba nawet na tej grupie bylo, ze dwa
    pozytywne odwolania w jakims tam czasie i typ wylatuje.

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-07-05 18:23:18
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jasne - obecnie się trochę poprawiło, ale to co wyczyniali jeszcze
    > nie tak dawno to byś dopiero zobaczył.

    Zdawalem w 2002 i 2010 - bylo podobnie.

    > No pewnie - robisz najpierw całą trasę egzaminacyjną (ułożoną
    > złośliwie, tak by utłuc większość),

    Szukasz spisku.

    Dysiek

  • 6. Data: 2011-07-05 18:36:14
    Temat: OT Re: jak on to zrobi3 ?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > skrzyżowaniu wcześniej linię ciągłą przekroczyłeś i to spowodowało
    > negatywny wynik egzaminu - i spotkamy się drugi raz... Kamer nie

    Zdawałem prawko wieki temu, i zazwyczaj 95% zdawało. później były jaja z
    wczasami i 100% zdających, nawet jakaś afera ze Cygan nie piśmienny i
    nie czytaty zdał. Potem przyszły lata trwogi, oblewania za byle gówna.
    OStatnio następne pokolenie zaczyna zdawać. Za co lecą? ano jest
    skrzyżowanie typu T gdzie pionową _jednokierunkową_ w górę jedzie
    kursant. polecenie skręć w lewo. I pomimo ze na końcu jest znak stop, i
    namalowane na jezdni _dwa_ słowa STOP, ta ślepa ofiara skręca w lewo z
    prawego pasa! Toż to przecież nie o prawko chodzi na litość boską!
    Drugim razem dojeżdża do dużego skrzyżowania z masą przejć dla pieszych
    i światłami. Dojechał do czerwonego przed pasami dla pieszych, ale ze
    pieszych nie było to pojechał przez przejście, na czerwonym, zeby sie
    zatrzymać przed następnym sygnalizatorem za 3.5 metra dalej.
    Ja tak sobie myśle, ze dzieci są teraz bezstresowe, w szkole nie
    zabardzo nauczycielowi wolno.... wiec to "prawko" to pierwszy
    _prawdziwy_ egzamin. taki na którym trzeba _myśleć_, a nie popisać sie
    wiedza na siłę wbitą w czaszkę. Stąd takie marne wyniki?

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-07-05 18:47:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 18:23, Dysiek pisze:

    > Zdawalem w 2002 i 2010 - bylo podobnie.

    I na tej podstawie wyciągasz uogólnione wnioski? Wolne żarty.

    > Szukasz spisku.

    Wręcz przeciwnie - miałem okazję weryfikować takie trasy.
    Doświadczony kierowca mógł się spokojnie naciąć, a co dopiero
    zestresowany kandydat na kierowcę. Jak pisałem - to się poprawiło,
    ale od niedawna. Kamery się pojawiły chyba w 2006. Zdaje się,
    że przeoczyłeś sporo zmian, a już w szczególności wrzaski
    z różnych WORD, że trzeba to i tamto, że kamery, że niby
    egzaminy będą dłuższe itd. Podobnie ukróciło im się linijkowanie
    itd. Raport NIK, mówiący, że ponad połowa "ośrodków" "bierze" to
    też pewnie przeoczyłeś...

  • 8. Data: 2011-07-05 19:28:59
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > I na tej podstawie wyciągasz uogólnione wnioski? Wolne żarty.

    Wyciagam wniosi z wlasnych egzaminow i egzaminow znajomych. Kazdy ma dzisiaj
    prawko i kazdy ma chyba znajomych, ktorzy je zdawali?

    > Wręcz przeciwnie - miałem okazję weryfikować takie trasy.
    > Doświadczony kierowca mógł się spokojnie naciąć, a co dopiero
    > zestresowany kandydat na kierowcę.

    W jaki sposob weryfikowales? Jezdziles tamtedy? Ja prawie codziennie jezdze
    w strefie egzaminowania i trasy jak trasy - nic w nich szczegolnego.

    Dysiek

  • 9. Data: 2011-07-05 20:47:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dysiek,

    Tuesday, July 5, 2011, 6:23:18 PM, you wrote:

    > Zdawalem w 2002 i 2010 - bylo podobnie.
    > Szukasz spisku.

    Jakiego spisku? Egzaminatorzy mają płacone od sztuki. Im więcej uwalą,
    tym więcej wróci na kolejny egzamin.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-07-05 21:33:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jakiego spisku? Egzaminatorzy mają płacone od sztuki. Im więcej uwalą,
    > tym więcej wróci na kolejny egzamin.

    Sa wymagajacy, na A i B zdawalem trzy razy i nikt mnie na sile nie chcial
    uwalic. Osob ktore zdawaly ze mna tez na sile nie oblewali.

    Dysiek