  • 1. Data: 2011-07-05 19:37:02
    Temat: HOT DOGi
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Nie mam nic przeciwko kupowaniu hotdogów na stacji (to tak apropos
    poruszonego tu kiedyś tematu).
    Ale dzisiaj jeden buras przeszedł samego siebie.
    Zatankował, zapłacił, wylazł z hotdogiem wsiadł do dostawczaka i....
    wszyscy musieli czekać aż zeżre tego hotdoga w samochodzie stojąc pod
    jedynym wolnym dystrybutorem. Tablice WGR - tak więc klasyczny grójcok.
    Przecież to trzeba mieć we łbie siano.. :/

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-05 19:41:50
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-05 19:37, DoQ pisze:

    > stojąc pod jedynym wolnym dystrybutorem. Tablice WGR - tak więc
    > klasyczny grójcok. Przecież to trzeba mieć we łbie siano.. :/

    20 % aut u mnie w firmowej flocie ma leasingowe blachy WGR :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-05 19:43:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *DoQ* napisał(-a):

    > Przecież to trzeba mieć we łbie siano.. :/

    Ja nie wierze, że to na skutek siana w puszce mózgowej, a złośliwość z
    premedytacją i dowartościowanie się przez ćwoka.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-07-05 19:44:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 19:37:02 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

> [...]
    > zeżre tego hotdoga w samochodzie stojąc pod jedynym wolnym
    > dystrybutorem. Tablice WGR - tak więc klasyczny grójcok. Przecież to

    i nikt nie podszedł by mu zwrócić uwagę?

  • 5. Data: 2011-07-05 19:50:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 19:44, masti pisze:

    > i nikt nie podszedł by mu zwrócić uwagę?

    Nie, bo chyba za duży był (coroczne żniwa robią swoje) - ja stałem 3ci w
    kolejce...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-07-05 19:51:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > 20 % aut u mnie w firmowej flocie ma leasingowe blachy WGR :)

    Współczuje ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-07-05 20:03:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:iuvim3$nnf$1@mx1.internetia.pl>:

> [...]

    > Zatankował, zapłacił, wylazł z hotdogiem wsiadł do dostawczaka i....
    > wszyscy musieli czekać aż zeżre tego hotdoga w samochodzie stojąc pod

    A mógł zjeść nie wychodząc z jadłodajni...

    No i dlaczego twierdzisz, że wszyscy musieli czekać ?

    > Tablice WGR - tak więc klasyczny grójcok.
    > Przecież to trzeba mieć we łbie siano.. :/

    Żeby stać i patrzeć jak ktoś je, zamiast pojechać na stację benzynową?
    Masz niewątpliwie rację...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2011-07-05 20:03:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 19:50:56 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    to pietnuj swój brak asertywnosci

  • 9. Data: 2011-07-05 20:15:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:03, masti pisze:
    > to pietnuj swój brak asertywnosci

    Moja asertywność polegała na tym, że pojechałem w cholerę bo nie miałem
    czasu czekać, aż zatankują ci przede mną.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-07-05 20:17:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:03, 'Tom N' pisze:

    > A mógł zjeść nie wychodząc z jadłodajni...

    No to też jest bardzo uprzejme. Niech wszyscy chodzą żreć, blokując
    dystrybutory - będziesz miał kolejki jak za PRLu.

    > No i dlaczego twierdzisz, że wszyscy musieli czekać ?

    Mogli pojechać na inną stację - ale nie każdemu pasuje takie rozwiązanie.

    Na jaką stację benzynową? Piłeś?

    Pozdrawiam
    Paweł