eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjajak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd? › Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
  • Data: 2009-01-22 13:15:36
    Temat: Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "jg" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci
    news:ipl871qd54b5.ddvgnrmsjmh2$.dlg@40tude.net...

    > czy moze byc tak, ze sygnal wchodzacy przez scart (np. z dekodera) musi
    > wychodzic na tv przez drugi scart, a przez hdmi nie wyjdzie (hdmi bedzie
    > nieaktywne)?

    Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie ale spróbuje,moze byc problem z HDMI.
    Sa takie konfiguracje sprzetowe w króych to nie dziala. tj dany dekoder ma
    problem z danym typem tv, nie wiem czy takjest w twoim przypadku ale ...

    Uklad z dwoma EURO jaki opisywalem dziala i u mnie i u moich znajomych z
    róznymi konfiguracjami sprzetowymi. Jesli kable sa ok, jesli ustawienia dla
    wyjsc i wejsc zgodne, wybrane odpowiednie wejsci czylinp AV2 w nagrywarce to
    wszystko musi dzialac.

    Kable sprawdzone ?